vrijstelling oldtimers wordt afgeschaft

Various

Berichtdoor peetboss » 24 nov 2012, 23:51

gmcjean schreef:wat wil je doen dan,ja de petietie waar ze mee bezig zijn,en dan naar den haag,meer kun je niet .toen ik gestopt ben met de autohandel ben ik plantjes gaan kweken,leverde ook veel geld op,jij hebt daar toch ook wel een paar loodsen vrij toch.
jean.

ik weet niet wat voor connecties jij hebt jean maar sommige dingen moet je niet internet schrijven :idea: :wink:
liever gelast dan geleased
peetboss

Berichtdoor pintor » 25 nov 2012, 11:56

net terug uit california, daar moeten alle auto's vanaf 1975 een smogtest doen anders mogen ze de weg niet op. en het stomste is een diesel hoeft dat niet?? bouwen ze in een diesel een benzine blok is het ook goed.
pintor
Moderator

Berichtdoor gmcjean » 25 nov 2012, 13:37

peetboss schreef:
gmcjean schreef:wat wil je doen dan,ja de petietie waar ze mee bezig zijn,en dan naar den haag,meer kun je niet .toen ik gestopt ben met de autohandel ben ik plantjes gaan kweken,leverde ook veel geld op,jij hebt daar toch ook wel een paar loodsen vrij toch.
jean.

ik weet niet wat voor connecties jij hebt jean maar sommige dingen moet je niet internet schrijven :idea: :wink:

peet je moet niet alles zo serieus nemen,en er staat helemaal niks . :!:
Als gezondheid te koop was,zou ik heel gezond zijn.
gmcjean

Berichtdoor Texas Boy » 25 nov 2012, 14:11

pintor schreef:net terug uit california, daar moeten alle auto's vanaf 1975 een smogtest doen anders mogen ze de weg niet op. en het stomste is een diesel hoeft dat niet?? bouwen ze in een diesel een benzine blok is het ook goed.

In California is alles bijna alles, is een land op zich binnen de USA :wink:
Export uit Amerika

http://www.usa2ned.com/
Texas Boy

Berichtdoor peetboss » 25 nov 2012, 23:56

ennu zijn die homo,s (zeep) eral uit ,vanaf 30jaar vrijstelling. zie op MP
al diverse gasten ad met blijvend belastingvrij maar lees nergens niks :?:
liever gelast dan geleased
peetboss

Berichtdoor Texas Boy » 26 nov 2012, 03:31

peetboss schreef:ennu zijn die homo,s (zeep) eral uit ,vanaf 30jaar vrijstelling. zie op MP
al diverse gasten ad met blijvend belastingvrij maar lees nergens niks :?:

Het is de verwachting dat het naar 30 jaar gaat, is ook vrij logisch, want je moet ergens middelen. Hoop dat ze snel wat meer weten maar denk gezien de winter en de acties in Maart dat we nog een maand of 4 kunnen wachten.
Export uit Amerika

Texas Boy

Berichtdoor gmcjean » 26 nov 2012, 13:17

maar waar baseer je dat op,dat het naar 30jaar gaat,dat staat nergens.
jean.
gmcjean

Berichtdoor Texas Boy » 26 nov 2012, 14:07

gmcjean schreef:maar waar baseer je dat op,dat het naar 30jaar gaat,dat staat nergens.
jean.

Regering wil het afschaffen, 2e kamer is er niet mee eens en is in bespreking met div organisaties dus men gaat middelen. Uit diverse hoeken heb ik 30 jaar gehoord en 35 jaar voor diesels. De 60 dagen kaart is geen optie vanwege de hoge kosten dus wat is simpeler dan een 30 jaar regeling, iedereen blij behalve dan mensen die buiten de boot vallen.

Vandaag in het nieuws

http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... er___.html
Export uit Amerika

Texas Boy

Berichtdoor gmcjean » 26 nov 2012, 14:39

de telegraaf,daar zeg je wat van de tien woorden die ze schrijven kloppen er 11 niet.ik heb dan wel een van die nog belasting vrij zou zal worden,gelukkig met camperkenteken welliswaar,of die nou 3 of 6 tientjes kost,kan ik niet van wakker liggen.maar het slaat allemaal nergens op in de politiek.en ze rotzooien maar raak.de ziekenfondspremie vindt ik veel erger.
jean.
gmcjean

Berichtdoor Texas Boy » 26 nov 2012, 15:09

In dit geval schrijft de Telegraaf op wat er besproken is, weinig sensatie 8) Maar er zijn dingen erger, maar dat is een ander onderwerp, ander forum :)
Export uit Amerika

Texas Boy

Berichtdoor Jeroen » 27 nov 2012, 18:17

Offtopic reacties verwijderd.
Greetz,
Jeroen
Jeroen
Site Admin

Berichtdoor Hendrik » 26 dec 2012, 10:38

Natuurlijk, het is allemaal voor het milieu en europa.
Wij zijn geen europa, maar wij financieren europa.
Deze financiering wordt voor een deel weggehaald bij ons, liefhebbers van Amerikanen.
Dat het hier wemelt van zwaar vervuilende auto's afkomstig uit het oostblok met ooosteuropese kentekens, daar wordt natuurlijk niets aan gedaan door de graaiende elite van Nederland. Nee die mogen lekker hier rondrijden zonder belasting te betalen.
Wij als niet elitaire Nederlanders begrijpen natuurlijk helemaal niets van de Europese gedachte.
Dankzij deze europese gedachte hebben wij toch vrede, alsof die daar vanaf hangt.
Nee wij mogen straks wegenbelasting gaan betalen (en andere misdadige verhogingen van belasting en ziektenkostepremie's) om onze oosteuropese vrienden en frauderende zuideuropese siestawerkers te financieren.
Zo hebben de elitaire Nederlanders dat bedacht, eerlijk en asociaal.
Wij begrijpen het allemaal verkeerd natuurlijk.
Hendrik

Berichtdoor USA Van Drivers » 26 dec 2012, 14:13

heb voor 2 weken geleden een brief binnen gehad dat die van mij op
29 januari word vrij gesteld. Alleen blijf ik brandstof toeslag betalen.

dus er is nog niks veranderd :D
MVG kor
Stickers / Belettering
Het bedrukken van T-shirts ect

www.designanytime.yourbb.nl
design-anytime@live.nl
USA Van Drivers

Berichtdoor gmcjean » 26 dec 2012, 14:20

ja kor,het blijft spannend,maar in maart weten we precies wat er gaat gebeuren,voor mij maakt het niet zo heel veel uit want die zou pas in 2015 belastingvrij worden,mijn vermoedens is dat ze naar 30jaar gaan.
jean.
gmcjean

Berichtdoor Texas Boy » 27 dec 2012, 13:44

gmcjean schreef:ja kor,het blijft spannend,maar in maart weten we precies wat er gaat gebeuren,voor mij maakt het niet zo heel veel uit want die zou pas in 2015 belastingvrij worden,mijn vermoedens is dat ze naar 30jaar gaan.
jean.

Denk niet dat je in Maart meer weet, geloof dat het rond die tijd in de 2e kamer komt en dan moet het door de 1e kamer, politiek machines malen niet zo snel, maar zou wel mooi zijn als er een besluit valt rond die tijd.
Export uit Amerika

Texas Boy

Berichtdoor gmcjean » 27 dec 2012, 14:15

deze week zag ik nog een uitzending op tv,hoeveel bedrijven er nu al flink door in de problemen zijn geraakt,door die onnodige elendde wat de politiek allemaal crieeerd.
jean.
gmcjean

Berichtdoor Texas Boy » 27 dec 2012, 15:27

Er zullen meer bedrijven volgen, veel handel ligt volledig stil en zal de komende maanden alleen erger worden vrees ik. Er zal altijd handel zijn en onderhoud, onderdelen etc. maar denk dat veel bedrijven zullen sneuvelen en dat allemaal voor een eventuele 150 miljoen extra belasting :evil:
Export uit Amerika

Texas Boy

Berichtdoor Gerry » 27 dec 2012, 18:03

Texas Boy schreef: en dat allemaal voor een eventuele 150 miljoen extra belasting :evil:

en ze rekenen zichzelf rijk met niks .. want ik denk dat +- 90% gaat schorsen
of de boel naar de sloop brengen ..
maar het was toch alweer van de baan of heb ik het weer niet goed gelezen ??
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Gerry

Woonplaats: Amsterdammertje ... Iedereen heeft een klok .. maar ik heb de tijd ...

Berichtdoor gmcjean » 27 dec 2012, 18:40

er is helemaal nog niks van de baan.
jean.
gmcjean

Berichtdoor jeffry » 27 dec 2012, 19:01

Ben ook bang dat het er ook gewoon komt.....
jeffry

Berichtdoor Texas Boy » 28 dec 2012, 01:16

jeffry schreef:Ben ook bang dat het er ook gewoon komt.....

Enigste wat nu bekend is dat de vrijstelling per 1-1-2014 is afgeschaft, dus nog niets veranderd.
Export uit Amerika

Texas Boy

Berichtdoor Hendrik » 28 dec 2012, 08:12

Ter info, weliswaar van 21 november j.l. maar iets recenters kon ik niet vinden.

http://www.autovandaag.nl/vrijstelling- ... inde/8860/
Hendrik

Berichtdoor Texas Boy » 28 dec 2012, 13:24

Mensen met Facebook kunnen hier alles een beetje in de gaten houden

https://www.facebook.com/groups/132939090189930/

Denk dat er tot Maart niet veel nieuws zal zijn.
Export uit Amerika

Texas Boy

Berichtdoor gmcjean » 28 dec 2012, 13:38

gewoon even afwachten,er zit niks anders op.
jean.
gmcjean

Berichtdoor Hendrik » 30 dec 2012, 10:57

Hoe krom kan het zijn.
Wij moeten straks natuurlijk gewoon wegenbelasting gaan betalen.
Buitenlanders met buitenlandse kentekens natuurlijk niet.
Daar kan simpelweg niks aan gebeuren.
Deze onbetrouwbare regering haalt vervolgens het geld weg bij ons.
Wij zijn immers aan te pakken, vele van ons hebben een eigen woning, een baan etc.etc.
Alle buitenlanders die hier vrolijk rondrijden hebben nu niets, morgen niets en in de toekomst niets (althans niet op papier).
Daar is dus niets te halen.
Bij ons wel, dus deze regering plukt liever zijn eigen bevolking kaal, om vervolgens een deel van dat geld te pompen in kansloze initiatieven.
Na ons zijn natuurlijk de mensen aan de beurt die nu in een kleine zuinige schone belastingvrije auto rijden, b.v. zo'n zuinige Polo.
Ook de mensen die in dergelijke auto's rijden zijn over het algemeen brave burgers die hun leven lang werken en waar dus iets te halen valt. Daar wordt nu nog even niks over gezegd, maar geloof mij, dat komt nog wel.
Ook zij zijn strak op enig moment hun belastingvoordeel kwijt en moeten gewoon betalen.
Deze regering heeft daar dan ook vast een excuus voor in de trant van vervuiling etc. etc.
Het eindresultaat van deze belastingingrepen zal zijn dat een belangrijk deel van de auto-industrie en aanverwante economieën de das om wordt gedaan en dit allemaal voor de intellectuele euruofielen.
Misschien zie ik het te somber in en ik hoop dan ook dat de optimisten gelijk krijgen.
V8 rules :shock:
Hendrik

Berichtdoor Baklap » 30 dec 2012, 12:12

Dankje voor het verspillen van 2 minuten van mijn tijd :evil:
73'' Camaro LT
Baklap

Berichtdoor jeffry » 30 dec 2012, 13:35

Hij heeft echt wel een punt hoor.....
jeffry

Berichtdoor Texas Boy » 30 dec 2012, 16:04

Hendrik schreef:Hoe krom kan het zijn.
Wij moeten straks natuurlijk gewoon wegenbelasting gaan betalen.
Buitenlanders met buitenlandse kentekens natuurlijk niet.
Daar kan simpelweg niks aan gebeuren.
Deze onbetrouwbare regering haalt vervolgens het geld weg bij ons.
Wij zijn immers aan te pakken, vele van ons hebben een eigen woning, een baan etc.etc.
Alle buitenlanders die hier vrolijk rondrijden hebben nu niets, morgen niets en in de toekomst niets (althans niet op papier).
Daar is dus niets te halen.
Bij ons wel, dus deze regering plukt liever zijn eigen bevolking kaal, om vervolgens een deel van dat geld te pompen in kansloze initiatieven.
Na ons zijn natuurlijk de mensen aan de beurt die nu in een kleine zuinige schone belastingvrije auto rijden, b.v. zo'n zuinige Polo.
Ook de mensen die in dergelijke auto's rijden zijn over het algemeen brave burgers die hun leven lang werken en waar dus iets te halen valt. Daar wordt nu nog even niks over gezegd, maar geloof mij, dat komt nog wel.
Ook zij zijn strak op enig moment hun belastingvoordeel kwijt en moeten gewoon betalen.
Deze regering heeft daar dan ook vast een excuus voor in de trant van vervuiling etc. etc.
Het eindresultaat van deze belastingingrepen zal zijn dat een belangrijk deel van de auto-industrie en aanverwante economieën de das om wordt gedaan en dit allemaal voor de intellectuele euruofielen.
Misschien zie ik het te somber in en ik hoop dan ook dat de optimisten gelijk krijgen.
V8 rules :shock:

Kan hier weinig aan toevoegen, zolang het volk alles blijft slikken en denkt dat regeringen het beste met je voorhebben is voor hen The Sky de Limit, straksn 100% van je inkomen naar de Staat en zij bepalen wat je ervoor terug krijgt, beetje terug naar vroeger, ben mijn zwaard al aan het poetsen :wink:
Export uit Amerika

Texas Boy

Berichtdoor gmcjean » 30 dec 2012, 17:01

mijn zwaard hangt al jaren ergens mooi aan de muur,voor de liefhebber.
jean.
gmcjean

Berichtdoor Hendrik » 30 dec 2012, 20:01

Inderdaad, het volk moet alles slikken.
De grote graaiers met topsalarissen willen ons steeds verder uitknijpen, bovendien vernietigen ze hiermee ons historisch erfgoed. Over een paar jaar bijna alle Amerikaanse auto's weg en dit alles om frauduleuze zuid-europese boevenstaten te financieren Dit terwijl onze eigen oudevandagen straks 1 keer per half jaar onder de douche mogen omdat daar geen geld meer voor is. Deze mensen hebben hun hele leven lang gewerkt om nu als overtollig vee weggezet te worden. Als je een dergelijke mening hebt wordt je populisme verweten. Ik vind dit gewoon logisch nadenken.
Hier blijf ik tegen ageren.
Hendrik

VorigeVolgende

Keer terug naar Diversen