Kings Cruise Muiden

Events

Berichtdoor Classic Cowgirl » 10 sep 2012, 08:20

Gerry :Tja....het liep weer eens uit thuis.....sorry :oops:
Wel jammer, bijna alles was al weg.... maarrrrr de BBQ was erg gezellig en hoorde al dat er voor volgend nog veel meer leuks op de agenda staat !!!!

Was nog een aanrijding zag ik, gele Caddy die door de rem trapte had een Firebird geraakt of zoiets ??? en een groene waar de ANWB bij moest komen....

Was wel weer een geslaagde dag!
finally....my car is almost ready !!!
Classic Cowgirl

Berichtdoor Gerry » 10 sep 2012, 19:11

ja die pontiac zag ik op FB maar ik heb het daar niet gezien
en die groene stond te koken er kreeg er nog een water over zich heen zag ik
Afbeelding
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Gerry

Woonplaats: Amsterdammertje ... Iedereen heeft een klok .. maar ik heb de tijd ...

Berichtdoor Classic Cowgirl » 12 sep 2012, 10:35

klopt, groene had al een nieuwe slang maar die had hij er nog niet opgezet...gevalletje eigen schuld...
finally....my car is almost ready !!!
Classic Cowgirl

Berichtdoor USA Van Drivers » 29 dec 2012, 20:56

waar blijven de data's voor 2013 ?

iemand een idee?
MVG kor
Stickers / Belettering
Het bedrukken van T-shirts ect

www.designanytime.yourbb.nl
design-anytime@live.nl
USA Van Drivers

Berichtdoor Gerry » 29 dec 2012, 21:52

die staan er al vanaf 30-08-2012 op >> http://chevroletforum.nl/viewtopic.php?t=5579 <<
dus als je nou iets verder kijkt als je neus lang is 8)
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Gerry

Woonplaats: Amsterdammertje ... Iedereen heeft een klok .. maar ik heb de tijd ...

Berichtdoor kikkegek » 29 dec 2012, 22:09

Gerry schreef:die staan er al vanaf 30-08-2012 op >> http://chevroletforum.nl/viewtopic.php?t=5579 <<
dus als je nou iets verder kijkt als je neus lang is 8)

en die is nie zo lang met een Van....kijk neem je nou mijn Burb...die heb een lange neus, ken je nog eens ernaast zitten...maar met een Van :mrgreen:
kikkegek

Berichtdoor USA Van Drivers » 30 dec 2012, 08:03

mijn neus vliegt gelijk naar v8 meetings.nl

en daar staat geen snars over muiden.
en dat is toch een site waar de meesten een kijkje nemen.

misschien komt het nog :?:
MVG kor
Stickers / Belettering
Het bedrukken van T-shirts ect

www.designanytime.yourbb.nl
design-anytime@live.nl
USA Van Drivers

Berichtdoor Gerry » 30 dec 2012, 10:28

haha nou ja ... je vroeg het hier bij evenementen en daar staat het al keurig 4 maanden op ..
en anders vanaf april elke 2e zondag van de maand .. ook niet heel moeilijk te onthouden Afbeelding
en dan kun je beter gaan klagen bij >> http://www.v8meetings.nl/meetingagenda-2012/ <<
de persoon die zo een site begint moet zorgen dat alle evenementen daar op staan
als zo iets als muiden er al niet op staat ..dan is het niet veel soeps he :D
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Gerry

Berichtdoor meetingmelick » 30 dec 2012, 18:53

Gerry schreef:haha nou ja ... je vroeg het hier bij evenementen en daar staat het al keurig 4 maanden op ..
en anders vanaf april elke 2e zondag van de maand .. ook niet heel moeilijk te onthouden Afbeelding
en dan kun je beter gaan klagen bij >> http://www.v8meetings.nl/meetingagenda-2012/ <<
de persoon die zo een site begint moet zorgen dat alle evenementen daar op staan
als zo iets als muiden er al niet op staat ..dan is het niet veel soeps he :D

Hier haak ik even op in misschien heb je het volgende bericht niet zien staan op hun voorpagina :

Heren en dames organisatoren.... waar blijven jullie aanmeldingen voor de meetings in 2013?
Zonder aanmeldingen is er geen agenda samen te stellen.

Als de meeting in muiden dit niet doet dan zullen hun datums er ook niet op komen te staan. Het is niet de verantwoording van v8meetings om van ieder evenement bij te gaan houden wie wanneer een meeting gaat houden. Zetten ze straks een evenement erop gaat dat evenement niet door ofzo krijgen hun de reacties in plaats van het evenement omdat het wel op hun kalender staat.
meetingmelick

Berichtdoor Gerry » 05 maart 2013, 07:24

meetingmelick schreef:
Hier haak ik even op in misschien heb je het volgende bericht niet zien staan op hun voorpagina :

Heren en dames organisatoren.... waar blijven jullie aanmeldingen voor de meetings in 2013?
Zonder aanmeldingen is er geen agenda samen te stellen.

Als de meeting in muiden dit niet doet dan zullen hun datums er ook niet op komen te staan. Het is niet de verantwoording van v8meetings om van ieder evenement bij te gaan houden wie wanneer een meeting gaat houden. Zetten ze straks een evenement erop gaat dat evenement niet door ofzo krijgen hun de reacties in plaats van het evenement omdat het wel op hun kalender staat.

Sorry ik zie nu je antwoord pas ...
maar ik kijk voor motor evenementen altijd op de site
>>> http://www.rijder17ra.com/ <<<
de eigenaar van die site is ..Tom Vermeylen..
en die zoek zelf alle grote en bekende evenementen op om de site te vullen en mocht hij iets over het hoofd zien dan kun je het altijd opgeven
maar dat is de enige manier om een knappe evenementen site te krijgen anders wordt het nooit wat ..
en als je zo iets als de king cruise er al niet op had staan dan kun je er beter mee stoppen ..
(maar ja omdat ze in begin januari te horen hebben gekregen dat de parkeerplaats in muiden voor 2013 ineens niet meer beschikbaar was
heeft het nu geen zin meer en moeten we afwachten of ze iets nieuws kunnen vinden)
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Gerry

Vorige

Keer terug naar Evenementen