nieuw evenement roermond

Events

nieuw evenement roermond

Berichtdoor meetingmelick » 06 okt 2012, 06:54

Afbeelding
Vanaf 2013 ga ik een nieuwe uitdaging aan naast american car meeting in melick zal ik ook Drive-inn roermond gaan organiseren. Vandaag hebben wij de toezegging gekregen om dit nieuwe evenement op de parking van het retailpark in roermond te gaan organiseren. Deze meeting zal in de periode mei t/m september 1x per maand worden georganiseerd.
Op het moment zijn wij nog aan het twijfelen tussen de maandag en de dinsdag de overige dagen vallen helaas af in verband met andere soortgelijke evenementen. Over de exacte datums en tijden zal later meer nieuws komen.

LET OP : DIT IS NIET IN PLAATS VAN DE AMERICAN CAR MEETING IN MELICK !!!!
Laatst bijgewerkt door meetingmelick op 08 okt 2012, 21:37, in totaal 1 keer bewerkt.
meetingmelick

Berichtdoor rene74monte » 06 okt 2012, 08:42

op maandag of dinsdag?? denk niet dat je dan veel volk zult krijgen
1974 monte carlo ( r.i.p.)
1969 kingswood estate ( r.i.p.)
1953 pontiac catalina
1984 amc eagle
1989 harley davidson
1979 yamaha xs650
rene74monte

Re: nieuw evenement roermond

Berichtdoor peetboss » 06 okt 2012, 15:58

meetingmelick schreef:Afbeelding
Vanaf 2013 ga ik een nieuwe uitdaging aan naast american car meeting in melick zal ik ook cruise in roermond gaan organiseren. Vandaag hebben wij de toezegging gekregen om dit nieuwe evenement op de parking van het retailpark in roermond te gaan organiseren. Deze meeting zal in de periode mei t/m september 1x per maand worden georganiseerd.
Op het moment zijn wij nog aan het twijfelen tussen de maandag en de dinsdag de overige dagen vallen helaas af in verband met andere soortgelijke evenementen. Over de exacte datums en tijden zal later meer nieuws komen.

LET OP : DIT IS NIET IN PLAATS VAN DE AMERICAN CAR MEETING IN MELICK !!!!

das lekker in de buurt :)
liever gelast dan geleased
peetboss

Berichtdoor meetingmelick » 06 okt 2012, 18:13

rene74monte schreef:op maandag of dinsdag?? denk niet dat je dan veel volk zult krijgen

Ik denk dat dat nog best wel zal meevallen. Wij hebben hier in de omgeving nog 2 evenementen en daar is het op woensdag en donderdag altijd super druk. Op woensdag vaker meer dan 300 voertuigen.
meetingmelick

Berichtdoor chevyrik » 06 okt 2012, 21:12

o jullie werken overdag niet dat zijn toch kut dagen voor zoiets
chevyrik

Berichtdoor meetingmelick » 06 okt 2012, 21:46

chevyrik schreef:o jullie werken overdag niet dat zijn toch kut dagen voor zoiets

jawel hoor daarom doen we het van ongeveer 18:00 tot 23:00 organiseren ;)
meetingmelick

Berichtdoor meetingmelick » 19 okt 2012, 00:34

Afbeelding

Bij deze de poster voor ons eerste drive-inn roermond jaar.

Op de locatie zal ook eetgelegenheid aanwezig zijn : Burger king, Wok to go, Bufkes, Kentucky fried chicken en nog een friettent. Alle us voertuigen zijn welkom dus niet alleen maar hotrod's.
meetingmelick

Berichtdoor meetingmelick » 16 nov 2012, 00:03

Bij deze voor de mensen die facebook hebben onze facebook pagina : https://www.facebook.com/CruiseInRoermond
Mochten er vragen ofzo zijn dan kunnen jullie dit via deze mail doen : drive-innroermond@live.nl
meetingmelick

Berichtdoor meetingmelick » 22 nov 2012, 21:28

Vandaag is onze site de lucht in gegaan : http://www.drive-innroermond.nl
meetingmelick

Berichtdoor meetingmelick » 17 jan 2013, 01:22

Hallo allemaal.

De organisatie van drive-inn roermond is op zoek naar enthousiaste vrijwilligers om dit evenement in goede banen te leiden. Het enigste wat er moet gebeuren is iets eerder dan de meeting begint aanwezig zijn en helpen om de deelnemers naar hun plek te wijzen.

Mocht er interesse zijn om mij hierbij te ondersteunen zouden jullie mij een bericht kunnen sturen of contact willen opnemen via drive-innroermond@live.nl

Met vriendelijke groet,

Crew Drive-inn roermond
meetingmelick

Berichtdoor auto-veiling » 21 jan 2013, 23:02

Goed bezig kerel !!

Gr Marco
60"Chevy Apache Ratrod
"GRATIS adverteren" http://www.amerikaanseautoveiling.nl een website alleen voor USA cars"
auto-veiling

Berichtdoor meetingmelick » 21 jan 2013, 23:44

Hallo allemaal,

Helaas moeten wij jullie mededelen dat drive-inn roermond word gecanceld. We hebben vandaag van de gemeente te horen gekregen dat wij per evenement een vergunning moeten hebben en de eisen zijn hier te streng voor. In ieder geval bedankt voor jullie interesse en steun.
meetingmelick

Berichtdoor meetingmelick » 25 jan 2013, 23:39

Hallo allemaal,

Onze eerste treffen zal een iets andere wending gaan krijgen dan in eerste instantie gepland was. Aangezien de gemeente heeft aangegeven in principe dat wij een vergunning nodig hebben om dit te organiseren heb ik in eerste instantie bedacht om op te geven. Ik heb van zoveel mensen positieve berichtjes gehad dat ik dit achter mij heb moeten laten. Voor jullie de personen die zoveel passie en liefde voor hun auto's hebben ga ik niet opgeven. Ik ben momenteel met iemand samen aan het kijken om het via de gemeente legaal te laten gebeuren. Mocht dit niet lukken dan komen wij gewoon bij elkaar bij het retailpark geen organisator geen vrijwilligers niemand die ons dan iets kan maken.

Hopelijk zie ik jullie nog gewoon op 14 mei op het retailpark
meetingmelick

Keer terug naar Evenementen