Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Events

Berichtdoor rene74monte » 16 maart 2013, 19:44

tja , ik weet het niet hoor maar ik vindt er gewoon geen fuck meer aan , we worden met z`n allen van alle kanten genaaid om van die wazige fucklandjes te "redden", hoeveel moest cyprus nou weer hebben?
16 miljard of zo iets???????????????? , het helpt toch allemaal niets , griekenland spanje italie het gaat toch allemaal naar de kloten en wij maar werken en werken , pensioen of fut ho maar , straks allemaal lekker met een rollator naar het werk heel nederland vol met asielzoekers polen en gajes uit rusland , je kan de straat niet meer op zonder pistool , alles wordt maar ik elkaar getrapt en geslagen , straf krijgen ze niet meer , echt schijtziek wordt ik er van , ik probeer het allemaal nog wel een beetje leuk te maken en "leuke"dingen te doen , maar waarom eigenlijk
1974 monte carlo ( r.i.p.)
1969 kingswood estate ( r.i.p.)
1953 pontiac catalina
1984 amc eagle
1989 harley davidson
1979 yamaha xs650
rene74monte

Berichtdoor auto-veiling » 16 maart 2013, 21:04

Na dat er z’n 60 a 70 auto verzameld hadden kregen we gelijk bezoek van de KLPD en Rijkswaterstaat
met de vraag wat de bedoeling was ( want ze hadden niet alles kunnen volgen op Facebook)
Schijnt dan we al de hele week gevolgd werden op FB door KLPD
(nou ja hier mag iedereen ook zijn mening over hebben)
Spontaan hebben we besloten om toch de weg op te gaan en rondrit te maken over de A2-A12-A27
Echter mocht dit alleen onder politie begeleiding, Rijkswaterstaat, en een auto voor hulpdienst ingeval er een oldtimer zou uit vallen en werden er motoragente opgeroepen om ons te begeleiden
Met z”n 40 a 50 auto hebben we een ritje gemaakt alles erg leuk en bij De lucht weer verzameld

Met dank aan mensen die deze actie spontaan hebben opgepakt !!!
Gr Marco

Foto’s volgen nog !
http://www.youtube.com/watch?client=mv- ... nomobile=1

Facebook foto’s
https://www.facebook.com/events/309100969192379/
60"Chevy Apache Ratrod
"GRATIS adverteren" http://www.amerikaanseautoveiling.nl een website alleen voor USA cars"
auto-veiling

Berichtdoor Gerry » 17 maart 2013, 10:50

auto-veiling schreef:Na dat er z’n 60 a 70 auto verzameld hadden kregen we gelijk bezoek van de KLPD en Rijkswaterstaat
met de vraag wat de bedoeling was ( want ze hadden niet alles kunnen volgen op Facebook) /

nou ik heb alle opels volvo's en mercedersen mee geteld en ik kwam aan 30 auto's ? ... http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... BWmxoZ2P0#!
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Gerry

Woonplaats: Amsterdammertje ... Iedereen heeft een klok .. maar ik heb de tijd ...

Berichtdoor Baklap » 17 maart 2013, 12:21

Had mijn auto pas na 1500 weer in elkaar, dus net te laat.

Jammer van die volvo´s en mercedessen.
73'' Camaro LT
Baklap

Berichtdoor peetboss » 17 maart 2013, 22:30

rene74monte schreef:tja , ik weet het niet hoor maar ik vindt er gewoon geen fuck meer aan , we worden met z`n allen van alle kanten genaaid om van die wazige fucklandjes te "redden", hoeveel moest cyprus nou weer hebben?
16 miljard of zo iets???????????????? , het helpt toch allemaal niets , griekenland spanje italie het gaat toch allemaal naar de kloten en wij maar werken en werken , pensioen of fut ho maar , straks allemaal lekker met een rollator naar het werk heel nederland vol met asielzoekers polen en gajes uit rusland , je kan de straat niet meer op zonder pistool , alles wordt maar ik elkaar getrapt en geslagen , straf krijgen ze niet meer , echt schijtziek wordt ik er van , ik probeer het allemaal nog wel een beetje leuk te maken en "leuke"dingen te doen , maar waarom eigenlijk

ja die NSB,ers hebben het rookverbod er ook door gekregen met als gevolg VEEL cafe,s moeten stoppen en dus financiale problemen
nu hebben alle handelaren in nl pech gehad de hele oldtimer handel naar de klotte met als gevolg de tig miljoenen wat ze wilden verdienen op ons
weekend rijders gaan ze mis lopen ,dus mijn voorstel alles naar 30jaar rij je diesel of lpg een kleine compesatie van +- 20euro per maand en het is betaalbaar dan lopen ze daar in denhaag toch nog binnen ,de stropdasen dragende tirringleiers :twisted:
liever gelast dan geleased
peetboss

Berichtdoor USA Van Drivers » 18 maart 2013, 18:16

ze laten ons leiden door arme landen te steunen.
Ze vergeten dat nederland ook zijn arme kanten heeft.
En dat vergeten ze. Ze zuigen de mensen maar raak leeg. en alles maar fors duurder maken.

De hoge heren vreten gewoon hun karbonade wel
En weten niet welke auto ze van de 10 gaan gebruiken die dag.

Het zijn vuile shooiers. maar we zijn er nog niet let maar op :evil:
MVG kor
Stickers / Belettering
Het bedrukken van T-shirts ect

www.designanytime.yourbb.nl
design-anytime@live.nl
USA Van Drivers

Vorige

Keer terug naar Evenementen