Waarland

Events

Waarland

Berichtdoor Southpaw » 14 mei 2015, 15:01

Vandaag even naar de Meeting in Waarland geweest. Was weer leuk. Jammer dan mijn parkeerplaats te klein is. Mooie auto''s gezien
Don't mention the F-Word and I don't mean f*ck
Afbeelding
Ik ken 2 soortenDaewoo's 9 mm en 45 acp
Southpaw

Berichtdoor Gerry » 14 mei 2015, 16:02

Ben er ook geweest :D
het was , Leuk, druk, en Gezellig :wink:
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Gerry

Woonplaats: Amsterdammertje ... Iedereen heeft een klok .. maar ik heb de tijd ...

Berichtdoor rene74monte » 26 jun 2016, 19:55

en een dikke vechtpartij heb ik gehoord?
1974 monte carlo ( r.i.p.)
1969 kingswood estate ( r.i.p.)
1953 pontiac catalina
1984 amc eagle
1989 harley davidson
1979 yamaha xs650
rene74monte

Berichtdoor Gerry » 26 jun 2016, 22:19

rene74monte schreef:en een dikke vechtpartij heb ik gehoord?

Wel nee,, kleine onenigheid ,, meer niet .
maar er was een Angel bij en dan is het meteen voorpagina nieuws ..
anders had het het lokale krantje nog niet gehaald
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Gerry

Woonplaats: Amsterdammertje ... Iedereen heeft een klok .. maar ik heb de tijd ...

Berichtdoor rene74monte » 27 jun 2016, 15:57

uh , nou , ik had begrepen dat er met een boksbeugel gemept was en dat er nogal wat botbreuken aan te pas waren gekomen
1953 pontiac catalina
1984 amc eagle
1989 harley davidson
1979 yamaha xs650
rene74monte

Berichtdoor Gerry » 28 jun 2016, 10:06

Er had er 1 een gebroken neus en kaak, ?
nou dat kan met 1 klap klaar zijn toch , haha
ik weet het verder ook niet Rene,, ik was al weg toen en verder was het gewoon gezellig
........................................................
WAARLAND Op een festival in Waarland hebben gisteren drie leden van de Hells Angels een zevental festivalgangers mishandeld.
Een getuige heeft tegenover de politie verklaard dat er "al een tijdje iets in de lucht hing." Om onduidelijke redenen escaleerde het op een gegeven moment. Diverse festivalgangers uit Waarland en omgeving zijn geschopt en geslagen. Zo moesten er slachtoffers naar het ziekenhuis voor een gebroken neus en een gebroken kaak.
De leden van de Hells Angels die uit IJmuiden en Zandvoort komen, zeggen ook klappen gekregen te hebben. Zij zijn aangehouden door de politie. De politie onderzoekt de toedracht van de mishandelingen.
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Gerry

Berichtdoor Baklap » 28 jun 2016, 16:17

Wil niet zeggen dat de schuldigen hierzo leden van een mc zijn maar het zal niet voor niks zijn dat er op steeds meer meetings/treffen/evenementen geen mc's meer toegestaan zijn.

Vooral op het circuitpark in Zandvoort en de king cruise was dit altijd heel erg hinderlijk. Asociaal gedrag, geluidsoverlast (top 40 rommel uit een trailer) intimidatie. Voordringen etc etc.
Jullie weten ook wel welke mc ik bedoel denk ik :P

Voor de rest weinig last van mc's zolang ze maar niet massaal op komen dagen lijkt het.
73'' Camaro LT
Baklap

Berichtdoor rene74monte » 28 jun 2016, 16:45

maakt mij ook helemaal niets uit hoor , laten ze elkaar maar afmaken op een grasveldje ergens en flikker op van de festivals waar normale mensen ook komen om een leuke dag te hebben , die lui zijn niets meer of minder dan mij en laten ze zich dan ook eens normaal gedragen , iets positiefs hoor je er ook nooit van en als het mijn club was zou ik als de sodemieter gaan zorgen dat er dingen veranderen want dit loopt ook allemaal op niets uit
1953 pontiac catalina
1984 amc eagle
1989 harley davidson
1979 yamaha xs650
rene74monte

Berichtdoor Gerry » 29 jun 2016, 12:54

Baklap schreef:Vooral op het circuitpark in Zandvoort en de king cruise was dit altijd heel erg hinderlijk. Asociaal gedrag, geluidsoverlast (top 40 rommel uit een trailer) intimidatie. Voordringen etc etc.
.

Op zandvoort weet ik niet,, want dat vind ik geen leuk evenement dus daar ga ik nooit heen..
en in 10 jaar King cruise is het idd 1x voorgekomen met No surrander..
toen vond ik het ook niet leuk,, maar ook toen is er niks gebeurd
dus 10 jaar K C zijn +-60 meetings..
verder kan ik me daar geen nare dag door motorrijders herinneren ..
en ik ben er bij alle 60 geweest.
.................................................................
maar ik bedoel alleen, dat het weer in de telegraaf staat omdat er 3 angels bij waren.. want als er alleen een paar boeren op de vuist waren gegaan dan had je er nergens niks over gelezen.
zo gaat dat dan weer wel
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Gerry

Berichtdoor rene74monte » 29 jun 2016, 15:40

tja , vaak zijn het de incidenten die je hoort maar iedereen kent ze en ik vind de sfeer op harleydagen tegenwoordig vreselijk , allemaal booskijkers en doen wie het grootste en stoerste is , vind er allemaal gewoon niets meer aan over het algemeen
1953 pontiac catalina
1984 amc eagle
1989 harley davidson
1979 yamaha xs650
rene74monte

Berichtdoor Gerry » 29 jun 2016, 17:54

rene74monte schreef:tja , vaak zijn het de incidenten die je hoort maar iedereen kent ze en ik vind de sfeer op harleydagen tegenwoordig vreselijk , allemaal booskijkers en doen wie het grootste en stoerste is , vind er allemaal gewoon niets meer aan over het algemeen

Nou misschien let ik er niet op,, ik vermaak me overal altijd wel ..
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Gerry

Berichtdoor rene74monte » 29 jun 2016, 18:39

ja , je hebt gelijk , ik loop altijd naar mensen te kijken en het valt mij altijd op , afgelopen weekend het oldstyle weekend gehad in foxwolde , alleen maar lachende gezichten , kustom kulture in herten , alleen maar lachende gezichten , harleydag oosterwolde , minstens de helft stoer en boos kijkende gezichten , en het ligt niet aan mij hoor :-) :-) ik vermaak me ook wel maar vind de sfeer vaak verre van leuk
1953 pontiac catalina
1984 amc eagle
1989 harley davidson
1979 yamaha xs650
rene74monte

Berichtdoor Gerry » 29 jun 2016, 20:47

rene74monte schreef:ja , je hebt gelijk , ik loop altijd naar mensen te kijken en het valt mij altijd op , afgelopen weekend het oldstyle weekend gehad in foxwolde , alleen maar lachende gezichten , kustom kulture in herten , alleen maar lachende gezichten , harleydag oosterwolde , minstens de helft stoer en boos kijkende gezichten , en het ligt niet aan mij hoor :-) :-) ik vermaak me ook wel maar vind de sfeer vaak verre van leuk

Nou ik heb er geen erg in Rene,, 8)
Ik zie altijd vrij veel mensen die ik kan, dus je staat hier en daar even te ouwehoeren, en een paar uur later rot ik weer op ..
maar de keren dat ik in al die jaren rottigheid heb gezien, zijn echt op 1 hand te tellen hoor ,,
Als ik vergelijk met voetbal om maar even wat te noemen
Dan zijn die motor en usa auto boy's heiliger dan de pastoor :wink:
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Gerry

Berichtdoor rene74monte » 29 jun 2016, 20:49

ja , als je het vergelijkt met voetbal dan valt alles in het niets
1953 pontiac catalina
1984 amc eagle
1989 harley davidson
1979 yamaha xs650
rene74monte

Berichtdoor Baklap » 30 jun 2016, 16:39

Gerry schreef:
Baklap schreef:Vooral op het circuitpark in Zandvoort en de king cruise was dit altijd heel erg hinderlijk. Asociaal gedrag, geluidsoverlast (top 40 rommel uit een trailer) intimidatie. Voordringen etc etc.
.

Op zandvoort weet ik niet,, want dat vind ik geen leuk evenement dus daar ga ik nooit heen..
en in 10 jaar King cruise is het idd 1x voorgekomen met No surrander..
toen vond ik het ook niet leuk,, maar ook toen is er niks gebeurd
dus 10 jaar K C zijn +-60 meetings..
verder kan ik me daar geen nare dag door motorrijders herinneren ..
en ik ben er bij alle 60 geweest.
.................................................................
maar ik bedoel alleen, dat het weer in de telegraaf staat omdat er 3 angels bij waren.. want als er alleen een paar boeren op de vuist waren gegaan dan had je er nergens niks over gelezen.
zo gaat dat dan weer wel

Vorig jaar stonden ze toch zeker 3 keer bij een meeting. waarvan 2 zeker de king cruise (misschien had je er geen erg in :wink: was met hun trailer en rare trance muziek (o.id.).
Als je daar kom voor de gezelligheid etc, beetje praten, rondkijken.
Maar als je moet schreeuwen om boven die herrie uit te komen dan hoeft het van mij niet meer.
Gelukkig nu geen last meer van :D
:P )

En dan vorig jaar op de king cruise dat er een lid van no surrender het terrein op wou in zijn tupperware bakkie. Toen het niet mocht reed hij de medewerker aan die over de auto vloog waardoor het raam stuk was etc.
Wou hij ook nog dat de medewerker het raam zou vergoeden.
Politie erbij, zegt de agent tegen de medewerker dat hij het beste zijn verontschuldiging aan kan bieden omdat hij anders nog wel meer gedoe kan krijgen. :roll:
Lekker land leven we ook in he.
73'' Camaro LT
Baklap

Berichtdoor Gerry » 30 jun 2016, 19:51

Nou ik heb ze echt maar 1x gezien op borchland met die Mack en die paddock trailer..
dat was toen niet leuk,, dat ben ik met je eens
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Gerry

Keer terug naar Evenementen