Het is ook nooit goed !

Offtopic

Het is ook nooit goed !

Berichtdoor Frank » 04 mei 2014, 12:17

Wie kent het niet....

Dan doe je nog steeds voorzichtig met je auto's, je zet ze netjes in de parkeervakken, ruimt de rommel op na het klussen, op zondag maak je geen herrie.

Maar een keertje met de motor rommelen is dan weer te veel.
Vanochtend ( half 9 ) is mijn vader met de Impala vertrokken, ja die maakt een leuk geluid, start goed.

En ik was om 11 uur even bezig met de Pick-up, staat er aan de overkant een vrouw te roepen met ''bedankt voor het wakker maken met je auto's !''.

ummm :?

Lang verhaal in het kort.. ze vindt het allemaal prima wat ik doe, maar de ''herrie'' heeft ze last van en of ik daar wel rekening mee moest gaan houden.

Oftewel.. ik mag mijn auto's niet meer op zondag starten, en in de ochtend ook niet meer, in de avond ook niet, want ze werkt in de nacht en soms ook overdag.

Gezeik allemaal, het is ook nooit goed !!
Frank

Berichtdoor Baklap » 04 mei 2014, 16:54

Lekker laten zeiken en ja en amen zeggen.
Dat mens heeft niks anders om handen dus gaat ze maar op alles zeuren.

Mocht ze door blijven zeiken dan doorverwijzen naar de politie, niet dat die iets kunnen doen maar dan ben jij er vanaf.
Mitst je geluid niet harder is dan 95dB dacht ik :P

En je wilt niet weten hoeveel zeikers er hier zijn:
Heb hier een huurgarage en toen ik een keer in een parkeervak stond daarvoor kwam er een vent vragen of ik hier woonde, ik zei ja aan de andere kant van het blok.
Ow dan mag je hier niet parkeren want dit is voor bewoners, dus ik zei: Ja rot op dan moet je maar bordjes neerzetten.

Expres de dag erop nog een auto neergezet en dag erop nog 1 haha.

Stond een keer voor de garage wat te rommelen komt er een vrouwtje naar mij toe die er ook een box heeft.
Ze zegt: weet je dat je de stoep hier vrij moet houden!!
Waarop ik zeg: Als u er langs wilt kan ik het even aan de kant zetten hoor maar de stoep hier heeft 2 opritten dus u kan ook even omrijden.
Waarop ze zonder wat te zeggen wegloopt, ik zeg: Houd dan ook gewoon je ..... hypocriet, ze staat normaal ook op de stoep boodschappen uit te laden.

En zo kan ik nog wel even door gaan, mensen zijn nou eenmaal snel jaloers op dingen die zei zelf niet hebben of anderen niet gunnen.

Niks van aantrekken is het makkelijkst, en als ze wat bij je flikken dan weet je ze te vinden :twisted:
73'' Camaro LT
Baklap

Berichtdoor pintor » 04 mei 2014, 17:01

leuke verhalen haha, keer gehad met een buurvrouw ik had toen een standkachel in me bussie en ze vroeg zich een x af waarom mijn ramen niet bevroren waren, ik zei ik heb een standkachel, oh zei ze dat heb ik dus de hele nacht gehoord! ik zei dat kan niet hij gaat pas om half uur van tevoren aan voordat ik weg gaat, en ik stapte in en reed weg haar al balend en ruitenkrabbend in de kou.
pintor
Moderator

Berichtdoor Wolf » 06 mei 2014, 06:33

Bij mij in de straat zit een haakse bocht , twee richtingen, die onoverzichtelijk is en die neem je dus langzaam want er kan altijd een tegenligger de hoek om scheuren.
Dat gebeurde gister dus...hard en wijd de bocht om, op mijn weghelft komt ie op me afknallen.
Ik rustig pruttelend op mijn helft.
Begint ie te vloeken en te tieren, handen in de lucht, overspannen vriendinneke ernaast....gezellig volk.
Ik dacht laat ik maar lief lachen en denken wat een zielige piel.

Twee ton staal krijg je niet gauw over de zeik ;)
“ For a good time, call 1-8-4-3-6-5-7-2 ”
-1971 Impala Custom Coupe 350 cui TH350
- (ex)1980 Caprice Classic Wagon 305 cui TH350
- (ex)1971 Lincoln Continental Mark III 460 cui
Wolf

Berichtdoor Texas Boy » 06 mei 2014, 07:02

De rijdende rechter kan weer een seizoen vullen :D
Export uit Amerika

http://www.usa2ned.com/
Texas Boy

Berichtdoor Baklap » 08 mei 2014, 16:20

Fijn volk he. Al kan ik er zelf ook wel wat van hoor, rijd daarom ook het liefst als er zo min mogelijk volk op de weg is.

Wie nog meer verhalen?
73'' Camaro LT
Baklap

Berichtdoor Frank » 09 mei 2014, 03:48

Dit kennen we ook allemaal wel...

Je rijdt met je Amerikaan lekker rond, je wilt je voorganger inhalen, maar zo'n eikel naast is je wagen aan het bewonderen en heeft totaal niet in de gaten dat je op hem aan het wachten bent zodat je ervoor bij kan.
Dit kan natuurlijk ''jaloezie'' zijn... lekker Amerikaantje pesten.

Of van die lozers die bij het stoplicht uit het niets volgas ervan door gaan :lol:

Als ik wat rommel met de auto's is dat gewoon voor de deur ( zover het hier bij ons mogelijk is )...
Ik parkeer ze gewoon voorin de woonwijk, bij een algemene parkeerplaats.

Daar had dat juppe wijf mij toen aangesproken..

Mag die 1 of 2 keer in de week dus niet mij wagen starten. :lol:
Frank

Berichtdoor Southpaw » 09 mei 2014, 07:14

Bij mijn oude zaak huurde ik een parkeerplaats op een eigen terrein.
Stonden hekjes die je omhoog moest zetten. Gebeurde niet altijd.
Moest even weg met mijn Van kom terug staat er iemand op.
Van er achter gezet, en aan het werk. 10 minuten later man in de winkel
u heeft uw bus achter mijn auto gezet nu kan ik er niet uit.
Antwoord sorry mijnheer ik heb geen bus. Hij er uit en bij de buren
vragen. Even later weer binnen,
de buren zeggen toch dat het uw bus is.
Sorry maar ik heb geen bus. Weer weg. komt weer terug.
De andere buren zeggen ook dat het uw Amerikaan is.
Ik: Aha u bedoeld mijn Van ja das geen bus :D :D
Don't mention the F-Word and I don't mean f*ck
Afbeelding
Ik ken 2 soortenDaewoo's 9 mm en 45 acp
Southpaw

Berichtdoor Baklap » 09 mei 2014, 08:52

Haha dat is wel een goeie. Zal hem leren.

Inhalen op de snelweg gaat altijd wel makkelijk. Terugvallen als er links iemand voor zit en hem ook gelijk inhalen of alles rechts voorbij :P je ben toch al weg voor ze het doorhebben.

Het gebeurt nog wel eens dat als er 2 rijbanen zijn er iemand expres links blijft rijden in zijn 1liter tupperware bakje zodat je er niet langs kan (zo lijkt het dan).
En vervolgens seinen als je er rechts voorbij ga.
Weet wel dat het niet hoort maar wie zijn zei om een ander op zijn fouten te wijzen, ik ga toch ook niet toeteren als er iemand niet door rijdt.

Mensen kunnen er vaak niet tegen als je ze inhaalt waar het eigenlijk niet mag, maar wat heb heb dan aan die v8 haha

Hier voor de poort van het bedrijf waar ik werk heb je een 80 km weg met dubbele door getrokken streep en als ze dan nog geen 50 rijden ga ik er soms voorbij als er niemand anders rijdt.
Eén keer kon iemand dit niet hebben en vond het nodig om mij voor de poort af te snijden zodat hij nog net eerder binnen was.
Getoeter en gescheld natuurlijk waarop de poortwachter er aan kwam en deze nog bijna plat gereden werd door iemand die zich er ook mee wou bemoeien.

Nu leek het voor de poortwachter net alsof ik aan het kleven was terwijl ik juist werd afgesneden.
Man wou mij een preek geven maar gelijk maar even verteld hoe het zat.

Kan er ook niks aan doen, als je 80 mag doe het dan ook :twisted:

Hoe zit dat trouwens met die mensen die niet naar rechts gaan als de vluchtstrook ook open is (groene pijlen)?
73'' Camaro LT
Baklap

Berichtdoor Gerry » 09 mei 2014, 09:33

Southpaw schreef:Ik: Aha u bedoeld mijn Van ja das geen bus :D :D

Nou maar even op google gekeken >> https://www.google.nl/search?q=chevrole ... e&tbm=isch
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Gerry

Woonplaats: Amsterdammertje ... Iedereen heeft een klok .. maar ik heb de tijd ...

Berichtdoor Frank » 09 mei 2014, 11:41

Aaaa je bedoeld de extra rijstrook zoals op de A13 richting Den Haag.
Nouw... ik rij hier 2x op een dag met de vrachtwagen.

Je komt uit het 80 km traject, waar mensen dus 70 of langzamer gaan rijden... Dan pak ik de extra rijstrook ( pechstrook ), en wacht meestal even of die eikels een baan opschuiven, zoniet dan pedal to the metal.
Je hoort ze dan denken ''huh aso.. eerst over de doorgetrokkenstreep rijden, en vervolgens mij rechts inhalen'' :lol:

Maarrrrrr als zij hem dan op dat moment tegen mij wagen aanzetten, ben ik de schuldige... ik was immers rechts aan het inhalen.

Dat is een reden voor een Dashcam !!!, en auto's met deuken daar pas ik wel mee op :wink: die figuren zoeken dat soort momenten op.

Kleine dashcam filmpje van mij :

https://www.youtube.com/watch?v=uET1wb4PGHE
Frank

Berichtdoor Baklap » 09 mei 2014, 17:03

Ja lekkere lui in hun golfjes en andere ook hoor :wink: gaat het ze weer niet snel genoeg. Alsof een vrachtwagenchauffeur het expres doet.
IQ waarschijnlijk lager dan hun leeftijd.

Maar waarom dashcam? Rechts inhalen blijft fout.
73'' Camaro LT
Baklap

Berichtdoor VanandPickuplunatic » 09 mei 2014, 18:24

Zo ga je idd het belang van een dashcam inzien ja. Wat een stakkers rijden er toch op de weg pfff.

Wat voor dashcam heb jij trouwens? Er zijn zat merken, maar welke is nu een goede met eenvoudige bediening/werking?
Paul.
Chevrolet Chevy Van G10 shorty 5.7 Golden Girl :-)
Volvo V70 2.4 Lpi
Afbeelding
VanandPickuplunatic

Berichtdoor Frank » 09 mei 2014, 18:39

Rechts in halen, is rechts inhalen ja.
Maar als je er lang genoeg ''achter'' zit en ze gaan nog steeds niet opzij, ja sorry... maar dan gaan we maar via de rechter zijde.

Dashcam heb ik genomen nadat ik ( 4 jaar geleden ) een personenauto in mijn dode hoek heb aangetikt, en die dwars voor mij is gekomen en zo dus aardig wat gezeik heb gehad ( nee niet van mijn baas ), maar gewoon het feit ''schade''.
Was donker, regen...
Is een Y-splitsing, ik ree links, en de weg rechts voegt samen met die van de linker.
Mr. reed harder, en haalden dus RECHTS in...

Die man reed eerst harder dan ik, zag hem al een tijd in mijn spiegel, en nadat hij uit het zicht was, zat meneer dus in mijn dode hoek, richting had ik al enige tijd aan, ik verschoof een baan naar rechts, en hoppa... aangetikt, voor mij gekomen, naar de kant gereden, en toen begon die te schelden dat ik mijn ogen moest gebruiken, want Mr. had dit al eens eerder meegemaakt.

De auto was ook aan het dak beschadigd. ( niet geraakt )

Wat ik hier dus op uit maak.. dit is met opzet gedaan door deze ''Heer''.
Hij had dus al schade, en dacht het zo even te fixen.
Geen camara's op dit gedeelte van de weg ( A4 Benelux-tunnel ).

En bewijs het maar eens dat de schade er al op zat.

Camera die ik heb, en die vaak gebruikt wordt..
http://www.incarvideo.nl/epages/6401912 ... ucts/Lucas

Maarrrr ik ben er niet tevreden over, je moet de beelden omzetten naar een ander bestand voordat je ze op het net kan zetten.
( kost zeeeeer veel tijd ).
In de nacht filmen kan ''zeggen ze'' maar is dus NIET waar...
Frank

Berichtdoor Baklap » 10 mei 2014, 11:10

Dat is zuur. Zal nu in ieder geval niet zo makkelijk meer voor ze zijn.
Verkeerscamera's mogen trouwens niet gebruikt worden als bewijsmateriaal.
Deze zijn alleen voor file's etc.
Camera's op wegen en in steden mogen alleen voor bewijsmateriaal gebruikt worden als duidelijk is aangegeven dat er camera toezicht is.

Hier laatst al een akkefietje mee gehad. Politie etc.
Ook wat mensen die het niet konden hebben dat ik er rechts voorbij ging (bijna onbewust).
Ik reed achter een vrachtwagen en iemand op een baan links van ons ging nogal langzaam en door de vrachtwagen zag ik op het laatste moment pas dat we er rechts voorbij gingen.

Dit kon de man niet op prijs stellen en ging vervolgens dicht op mijn bumper zitten al toeterend en seinend.
Zijn vrouw vond het blijkbaar normaal wat hij deed :lol:

Altijd leuk, vooral als je in een auto uit 81 zit die niet bijster groot is.
Vond hij het ook nog nodig om aangifte te doen omdat ik afremde :|
73'' Camaro LT
Baklap

Keer terug naar Offtopic