commodore GS V8

Projects

Berichtdoor WHITEHEARSE » 28 maart 2012, 20:14

Klapt goed, die gaat straks rap over dat asfalt denk ik 8)
GreEtZZ FrOm ""THE RATCORNER""
""""68 CAprICE RaT DEAtH WAgoN""""
""""59 van der Lely 'RaT' invalide BROMMER
""95 Ford Thunderbird V8"" Another Chevy....
------www.ratcorner.mysites.nl------
Avatar gebruiker
WHITEHEARSE
 
Berichten: 1693
Geregistreerd: 28 maart 2008, 20:57
Woonplaats: ""THE RATCORNER""

Berichtdoor weed » 28 maart 2012, 20:45

Gaaf 8)
Avatar gebruiker
weed
 
Berichten: 286
Geregistreerd: 24 feb 2010, 17:56
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor haico » 28 maart 2012, 21:21

peetboss schreef:dat klinkt goed ,past de motorkap nog wel :roll:


nee die past niet meer moet een bult op :?
nu nog een automaat reviceren ,uitlaat compleet maken,remleidingen voor vernieuwen en een motorkap fabriceren.
Avatar gebruiker
haico
 
Berichten: 860
Geregistreerd: 28 apr 2007, 21:23
Woonplaats: driel

Berichtdoor WHITEHEARSE » 28 maart 2012, 21:29

haico schreef:
nee die past niet meer moet een bult op :?


Dat ken ik, moest bij mij ook toen die 425er er op kwam :?
GreEtZZ FrOm ""THE RATCORNER""
""""68 CAprICE RaT DEAtH WAgoN""""
""""59 van der Lely 'RaT' invalide BROMMER
""95 Ford Thunderbird V8"" Another Chevy....
------www.ratcorner.mysites.nl------
Avatar gebruiker
WHITEHEARSE
 
Berichten: 1693
Geregistreerd: 28 maart 2008, 20:57
Woonplaats: ""THE RATCORNER""

Berichtdoor peetboss » 28 maart 2012, 21:52

haico schreef:
peetboss schreef:dat klinkt goed ,past de motorkap nog wel :roll:


nee die past niet meer moet een bult op :?
nu nog een automaat reviceren ,uitlaat compleet maken,remleidingen voor vernieuwen en een motorkap fabriceren.


pontiac trans am bultje misschien een optie ,vind ik persoonlijk de mooiste
of fabriceer je er zelf een :)
liever gelast dan geleased
Avatar gebruiker
peetboss
 
Berichten: 2484
Geregistreerd: 13 dec 2008, 21:32
Woonplaats: venlo

Berichtdoor haico » 29 maart 2012, 21:19

ja dat wordt proberen wat er op staat.
ik dacht zelf gewoon een verhoging van het midden gedeelte.

vanavond de motor nog gestart om hem stationair af te stellen.
de kleppen stonden dicht als er geen gas gegeven werd :roll:
even de stelschroef versteld en nu loopt hij super mooi stationair,en start hij zonder gas te geven.
Avatar gebruiker
haico
 
Berichten: 860
Geregistreerd: 28 apr 2007, 21:23
Woonplaats: driel

Berichtdoor Gerry » 30 maart 2012, 08:00

heb je nog wat aan het cardan veranderd Haico
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Avatar gebruiker
Gerry
 
Berichten: 1925
Geregistreerd: 10 dec 2010, 14:52
Woonplaats: Amsterdammertje ... Iedereen heeft een klok .. maar ik heb de tijd ...

Berichtdoor haico » 30 maart 2012, 11:46

nee dat is allemaal staandaard.
eindoverbrenging van 3.56 :mrgreen:
Avatar gebruiker
haico
 
Berichten: 860
Geregistreerd: 28 apr 2007, 21:23
Woonplaats: driel

Berichtdoor gmcjean » 30 maart 2012, 12:32

mooi
jean
Avatar gebruiker
gmcjean
 
Berichten: 1221
Geregistreerd: 05 sep 2011, 13:43

Berichtdoor WHITEHEARSE » 30 maart 2012, 16:38

haico schreef:nee dat is allemaal staandaard.
eindoverbrenging van 3.56 :mrgreen:


Dan vlieg je lekker over de weg 8)
GreEtZZ FrOm ""THE RATCORNER""
""""68 CAprICE RaT DEAtH WAgoN""""
""""59 van der Lely 'RaT' invalide BROMMER
""95 Ford Thunderbird V8"" Another Chevy....
------www.ratcorner.mysites.nl------
Avatar gebruiker
WHITEHEARSE
 
Berichten: 1693
Geregistreerd: 28 maart 2008, 20:57
Woonplaats: ""THE RATCORNER""

Berichtdoor haico » 30 maart 2012, 21:35

lekker snel van de plek af :D

ik ben nu bezig met de Y pijp,van 2x 60mm naar 1x 76mm(3 inch)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
haico
 
Berichten: 860
Geregistreerd: 28 apr 2007, 21:23
Woonplaats: driel

Berichtdoor haico » 31 maart 2012, 20:59

verder met de uitlaat bezig geweest.
ik heb er een verbindingstuk aangemaakt van 2x 60mm naar 1x 76mm en een stuk rechte pijp met flens.
daar aan heb ik de reeds gemaakte demper geschoeft ,en daaraan weer een pijp tot boven de achteras.
toen was de RVS buis op :roll:
ik moet nog een klein stukje buis hebben voor het laatste gedeelte dan kan ik weer verder.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
haico
 
Berichten: 860
Geregistreerd: 28 apr 2007, 21:23
Woonplaats: driel

Berichtdoor Wolf » 31 maart 2012, 21:06

Potverdomme Gij lijkt wel een tovenaer!
“ For a good time, call 1-8-4-3-6-5-7-2 ”
-1971 Impala Custom Coupe 350 cui TH350
- (ex)1980 Caprice Classic Wagon 305 cui TH350
- (ex)1971 Lincoln Continental Mark III 460 cui
Avatar gebruiker
Wolf
 
Berichten: 289
Geregistreerd: 28 feb 2012, 13:41
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor haico » 31 maart 2012, 21:09

was da maar waar dan was ie al lang klaar geweest :mrgreen:
Avatar gebruiker
haico
 
Berichten: 860
Geregistreerd: 28 apr 2007, 21:23
Woonplaats: driel

Berichtdoor michael_gse » 03 apr 2012, 21:36

klinkt goed met die demper !!

http://www.youtube.com/watch?v=2PybkW5QcHk
Afbeelding
* chevrolet caprice '68
* opel commodore B GSE coupe'72
* Mercedes E klasse '86
Avatar gebruiker
michael_gse
 
Berichten: 397
Geregistreerd: 18 jan 2009, 17:41

Berichtdoor haico » 03 apr 2012, 21:58

de motorkap maar eens opgehoogd.
liefst had ik de kap orgineel gelaten maar door de impco 425 mixer kon dat helaas niet,alleen met zo'n lelijke arm ernaast. :roll:
een luchthapper vind ik ook niets net als een simpel gat
nee ik wil een power bult zo als op een muscle car 8)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


nu de zijkanten nog afmaken en dan de afwerking.
Avatar gebruiker
haico
 
Berichten: 860
Geregistreerd: 28 apr 2007, 21:23
Woonplaats: driel

Berichtdoor peetboss » 03 apr 2012, 22:10

netjes toch en niet te overdreven :wink:
liever gelast dan geleased
Avatar gebruiker
peetboss
 
Berichten: 2484
Geregistreerd: 13 dec 2008, 21:32
Woonplaats: venlo

Berichtdoor WHITEHEARSE » 03 apr 2012, 22:25

Zeer zeker mooi bescheiden zo ,moar toch wel dik 8)
GreEtZZ FrOm ""THE RATCORNER""
""""68 CAprICE RaT DEAtH WAgoN""""
""""59 van der Lely 'RaT' invalide BROMMER
""95 Ford Thunderbird V8"" Another Chevy....
------www.ratcorner.mysites.nl------
Avatar gebruiker
WHITEHEARSE
 
Berichten: 1693
Geregistreerd: 28 maart 2008, 20:57
Woonplaats: ""THE RATCORNER""

Berichtdoor tunas » 04 apr 2012, 09:56

Lijkt nu op een Rekord diesel !!! :lol: :D :lol:
gr. Wout
Is 't nie oud, vink 't niks!!
Avatar gebruiker
tunas
 
Berichten: 423
Geregistreerd: 20 dec 2010, 15:31
Woonplaats: In het midden

Berichtdoor peetboss » 04 apr 2012, 11:01

tunas schreef:Lijkt nu op een Rekord diesel !!! :lol: :D :lol:


V 8 diesel :D
liever gelast dan geleased
Avatar gebruiker
peetboss
 
Berichten: 2484
Geregistreerd: 13 dec 2008, 21:32
Woonplaats: venlo

Berichtdoor tunas » 04 apr 2012, 12:04

En goan !!!!!!!!
gr. Wout
Is 't nie oud, vink 't niks!!
Avatar gebruiker
tunas
 
Berichten: 423
Geregistreerd: 20 dec 2010, 15:31
Woonplaats: In het midden

Berichtdoor haico » 04 apr 2012, 21:32

motorkap is nu klaar voor de afwerking.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
haico
 
Berichten: 860
Geregistreerd: 28 apr 2007, 21:23
Woonplaats: driel

Berichtdoor Wolf » 04 apr 2012, 21:36

Ik blijf complimenten maken, zeer veel respect! :D
Ga je die 350 eruit snijden, nee toch?
“ For a good time, call 1-8-4-3-6-5-7-2 ”
-1971 Impala Custom Coupe 350 cui TH350
- (ex)1980 Caprice Classic Wagon 305 cui TH350
- (ex)1971 Lincoln Continental Mark III 460 cui
Avatar gebruiker
Wolf
 
Berichten: 289
Geregistreerd: 28 feb 2012, 13:41
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor haico » 04 apr 2012, 21:38

lijk mij wel leuk om op die plek van die 350ci embleempjes te plaatsen.
Avatar gebruiker
haico
 
Berichten: 860
Geregistreerd: 28 apr 2007, 21:23
Woonplaats: driel

Berichtdoor Wolf » 04 apr 2012, 21:39

haico schreef:lijk mij wel leuk om op die plek van die 350ci embleempjes te plaatsen.


cool!
“ For a good time, call 1-8-4-3-6-5-7-2 ”
-1971 Impala Custom Coupe 350 cui TH350
- (ex)1980 Caprice Classic Wagon 305 cui TH350
- (ex)1971 Lincoln Continental Mark III 460 cui
Avatar gebruiker
Wolf
 
Berichten: 289
Geregistreerd: 28 feb 2012, 13:41
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor pintor » 04 apr 2012, 21:40

heb er nog 2 liggen. alleen 350.
Avatar gebruiker
pintor
Moderator
 
Berichten: 2930
Geregistreerd: 19 feb 2009, 00:20

Berichtdoor haico » 04 apr 2012, 21:56

wat zijn de afmetingen? en wat wil je er voor hebben ?
Avatar gebruiker
haico
 
Berichten: 860
Geregistreerd: 28 apr 2007, 21:23
Woonplaats: driel

Berichtdoor pintor » 04 apr 2012, 21:57

ga morgen is meten. zijn beetje formaat wat op die grillen zitten van blazer,pick up
Avatar gebruiker
pintor
Moderator
 
Berichten: 2930
Geregistreerd: 19 feb 2009, 00:20

Berichtdoor pintor » 06 apr 2012, 20:38

je heb er toch geen haast mee haico? die dingen liggen in het handschoenen kastje van de caprice. maar die staat ingepakt in plastic ben het dak aan het spuiten..
Avatar gebruiker
pintor
Moderator
 
Berichten: 2930
Geregistreerd: 19 feb 2009, 00:20

Berichtdoor haico » 06 apr 2012, 21:23

nee rene de kap is nog niet klaar en het kan er altijd nog op.
ik heb de afmetingen al van jan gekregen 13x3 als het goed is en dat kan erop,dus als je erbij kunt laat maar weten.

vandaag de kap in de plamuur gezet en al wat strakgemaakt.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nu de fijne afwerking nog.
Avatar gebruiker
haico
 
Berichten: 860
Geregistreerd: 28 apr 2007, 21:23
Woonplaats: driel

VorigeVolgende

Keer terug naar Projecten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron