De Corsica (verkocht!)

Introduce yourself / Your Chevy

Berichtdoor sanderwit » 04 apr 2011, 09:22

Ja, muziekvideo voor een locale band, de grote beer. Ik post het als het af is.
sanderwit

Berichtdoor sanderwit » 17 apr 2011, 21:45

Parkeersensoren! Yay!

Afbeelding

Ik was zo gewend geraakt aan die dingen bij het rijden van het autootje van het bedrijf waar ik werk, ik denk dat kan ook vast ook die chevy. Ja hoor, appeltje eitje.

Dat lelijke display heb ik in de armleuning gedaan. Piepje zegt voldoenden. Als je lampjes leuk vind kan je de klep opendoen :)

Afbeelding
sanderwit

Berichtdoor wousmous » 21 apr 2011, 18:11

GOED BEZIG!

wel strak gedaan, mooi schermpke!

:D :D
wousmous

Berichtdoor Frank » 21 mei 2011, 18:35

Frank

Berichtdoor sanderwit » 16 jun 2011, 16:41

Paar maanden was ik aangehouden omdat hij in de overtuiging was dat ik op de een of andere manier de wet overtrad met die auto. De lampen op het dak, de stickers op de zijkant, de ladder die ik achterin had, de knipperlampen... Maar nee, alles was gewoon in orde besefte hij na een half uur. Hij zou nog langskomen om te bewijzen dat de wagen aangepast moest worden, nooit meer gezien..

Afbeelding
Dit was gister. Hij vond dat ik te hard reed, ik vond van niet. Geen boete. Wel weer een kwartier kwijt.

Afbeelding
En dit was zojuist... Dit keer 180 euro. Op mijn kentekenpapieren stond dat hij blauw is, en dat is inderdaad niet het geval. Volgens de dude waar ik de auto kocht was het geen probleem en bij de apk-keuring en de vorige keren dat ik staande ben gehouden is het nooit genoemd, maar nu werd ik een de hele stad door geachtervolgt en toen ik was waar ik moest zijn was ik de sjaak. Mooi kak. Ik ga nu per post de aanpassing aanvragen bij het RDW, had ze gebeld, schijnt geen probleem en zelfs kostenloos.

Op die 180 na dan natuurlijk.

Thanks magerehein..

Btw, die videoclip staat op youtube... Klikken op eigen risico...

En ja Frank, hij staat weer te koop :) heb hem nu ruim een jaar bereden, nu is het weer aan de volgende! Hoeren zijn er om te delen. Iemand interesse? Ik breng hem morgen naar de garage voor APK.
sanderwit

Berichtdoor magerehein » 16 jun 2011, 17:08

wat nu thanks magerehein :?:

ik ben nooit met de wage aangehoude.
zal door aan je stuurkunste kome :lol:

zijn gewoon miereneukrs daar.
die 180 euro moet je bezwaar op indienen.

zal hem over nemen voor het standaard bedag van de hoer. ( 500 euro )
magerehein

Berichtdoor sanderwit » 16 jun 2011, 17:21

ik rij als een zonnetje echt waar. eenzame klasse hoe ik die wagen de stad door stuur :)

heeft het zin om er bezwaar tegenin te dienen? met welk argument kan ik dan komen?

ik moet er echt meer voor hebben dan 500. zit veel geld in en is aardig opgeknapt. maar iig bedankt, goed om te weten dat ik een backup heb. fijne avond! (ik ga naar fink in de melkweg, wordt vet!)
sanderwit

Berichtdoor Malle » 16 jun 2011, 19:05

lijtk mij gevalletje we irriteren ons kunnen, niks vinden, dan maar zeuren over de kleur

180 piek, belachelijk
1964 Bel Air Wagon 5.4
Malle

Berichtdoor martin » 16 jun 2011, 21:45

De originele kleur zal toch nog wel ergens op de wagen voorkomen? Onder de motorkap, in een deur etc?
Kainda madjik!
martin

Berichtdoor starcraft 1987 » 17 jun 2011, 00:38

Voor bedrijfswagens geldt kleur niet van toepassing,,,personenwagens moeten voldoen aan de kleur die staat aangegeven op de papieren,klopt de kleur niet dan kun je dit GRATIS laten aanpassen door de RDW,,kleur staat er niet voor jan met de korte achternaam op,,,wees blij dat je niet betrokken bent geweest bij een ongeval ook al was het jou fout niet je papieren kloppen niet met het voertuig dus hang je :wink:
Oranje voertuig die was aangehouden tijdens de WK?? Iedereen zeker weer vergeten zeker,,,maar o zo duidelijk,,,niets thanks magere hein JIJ hebt bij aankoop gewoon niet goed gekeken :wink: Of ben ik nu ineens de lul hier????

Al met al hoop ik dat je jou auto leuk kan verkopen en spreek de nieuwe koper er op aan dat hij zich hier moet melden 8)
Succes 8) 8) 8)

Groeten Enrique
starcraft 1987

Berichtdoor ayla » 17 jun 2011, 11:50

starcraft 1987 schreef:.... Of ben ik nu ineens de lul hier????

Nee hoor, wij vinden jou nog steeds een schatje.... cowboy

Groet ron
You don't like what I'm doing, just kiss my ass.....
ayla

Berichtdoor starcraft 1987 » 18 jun 2011, 02:28

Ja ik hou ook van jou... cowboy cowboy

Veel plezier hier verder,,
starcraft 1987

Berichtdoor sanderwit » 21 jun 2011, 09:37

Wijziging van de kentekenpapieren is opgestuurd, dat zal binnenkort wel geregeld worden. Bezwaarschrift ga ik vanavond schrijven :)

Ik heb net de wagen apk laten keuren. Nieuwe achterband, nieuwe uitlaat en ophanging en een van m'n wiellagers achter zou moeten worden vervangen, maar alleen dat kost al 300 euro (wtf) dus heeft m'n garage iets geklust en goed ingevet. Totale kosten 435 euro. Maarja, er zit weer een apk op.
sanderwit

Berichtdoor jurges » 21 jun 2011, 15:32

Mooi man, so she is back on the streets (for money) :D
jurges

Berichtdoor wousmous » 10 aug 2011, 20:18

Al wat gehoord van die zuurstokbestuurder????

:?: :?: :?: 8)
wousmous

Berichtdoor sanderwit » 20 jan 2012, 22:22

Dag beste mensen,

Sinds vorige week wordt onze lieverlings Corsica door weer een andere liefhebber door het land gestuurd. Ik had hem een paar jaar geleden ergens bij Rotterdam gekocht, nu is hij weer opgehaald door iemand uit die buurt. Poetische symetrie lijkt me :)

Echt wel verdrietig, maar toch ben ik ook wel blij met het groene burgerlijke volkswagentje die ik nu heb.

Ik had nog beloofd om de "videoclip" te posten, hieronder de link daarheen. Het nummer heet Gelukszoekers en de muziekgroep heet Grote Beer.

Gelukszoekers (eerste corsica vertoning)

Gelukszoekers (wegslepen van 'Siempie')

Als ik ooit weer eens mijn vertand terug krijg en weer een chevy krijg keer ik hier zeker terug. Dank iig voor mijn verblijf!

Fijn weekend!
sanderwit

Berichtdoor rennegade » 21 jan 2012, 01:07

amen :D
When I die, I would like to go peacefully, in my sleep, like my Grandfather did. Not screaming and yelling like the passenger in his car.

geen Chevy meer,,,,maar wel unne opel astra
Ducati 996 mono posto

TIS WA.
rennegade

Vorige

Keer terug naar Even voorstellen / Jouw Chevy