Patrick B schreef:Volgens mij ging er wat fout hahahah
Ik ben Patrick en nieuw hier.
Sinds een paar weken de trotse bezitter van een 72 El Camino, die ik over heb later komen vanuit Denver Colorado.
Hij is voor 80% gerestoreerd,dus moet nog wel een een en ander aan gedaan worden....
De motor is een 350 5,7ltr V8 en is nog nooit wat aan gedaan maar loopt nog als een zonnetje...
voorlopig moet ie eerst maar ff op kenteken zien te komen en vandaar gelijk me eerste vraag,
Uiteraard moeten de koplampen vervangen worden, maar weet iemand door welke??
Merk, type en eventuele prijs?
Met vriendelijke groet Patrick
chevystan67 schreef:Patrick B schreef:Volgens mij ging er wat fout hahahah
Ik ben Patrick en nieuw hier.
Sinds een paar weken de trotse bezitter van een 72 El Camino, die ik over heb later komen vanuit Denver Colorado.
Hij is voor 80% gerestoreerd,dus moet nog wel een een en ander aan gedaan worden....
De motor is een 350 5,7ltr V8 en is nog nooit wat aan gedaan maar loopt nog als een zonnetje...
voorlopig moet ie eerst maar ff op kenteken zien te komen en vandaar gelijk me eerste vraag,
Uiteraard moeten de koplampen vervangen worden, maar weet iemand door welke??
Merk, type en eventuele prijs?
Met vriendelijke groet Patrick
ff de maat opnemen en hieronder op klikken
KLIK
VanandPickuplunatic schreef:Waar haal je dat van die sealed beams vandaan robbie?
Oja, welkom Patrick
Robbie1604 schreef:VanandPickuplunatic schreef:Waar haal je dat van die sealed beams vandaan robbie?
Oja, welkom Patrick
Is mij medegedeeld door een medewerker van de RDW nadat ik zelf navraag had gedaan omdat ik ook Sealed beams in mijn Suburban heb........ en de auto er mee goedgekeurd is....
Keer terug naar Even voorstellen / Jouw Chevy
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten