nieuwe Chevrolet Silverado 2019 beoordeling

News

nieuwe Chevrolet Silverado 2019 beoordeling

Berichtdoor mohssine » 10 maart 2019, 16:44

Een vrachtwagen die er niet om geeft om opzichtig en cool te zijn. Het is activiteit is – zoals het is betrouwbaar geweest – een van onvervalst, solide gewoon nut

€ 50.000
Overzicht
De Silverado is Chevrolet’s voornaamste speler in de irreëel geconcentreerde full-measure truck showcase van de VS. Zijn primaire rivalen zijn de Ford F-150 en de Dodge RAM. De Ford F-150 is de best verkochte truck in de groep, met meer dan 70.000 van hen vinden elke maand nieuwe huizen.

In ieder geval is de Chevrolet Silverado niet zo ver achter. Badged als een Chevy verkoopt het ongeveer 45.000 vrachtwagens per maand. Hoe dan ook, samengevoegd met de GMC Sierra, die voldoende een vergelijkbare truck is met een paar meer luxe kansen en nadelen, zijn de deals op een standaard met, of prominenter dan, de Ford.

De ram? Dat gaat mee met ongeveer 45.000 eenheden per maand. Japanse producenten Toyota en Nissan bieden de Tundra en de Titan, maar geen van beide maakt een groot deel uit van de nummers van de drie belangrijkste verkopers.

Het is dus een enorme zaak en vereist dat de producenten blijven pushen op welke manier dan ook – styling, uitvoering, economie, enzovoort – om voorop te blijven lopen. Maak een te intense zet en je kunt je betrouwbare klanten doden. Probeer niet sterk genoeg te zijn en je kunt een soortgelijk ding doen. Je hoeft alleen maar lang na jaar de spijker op het hoofd te blijven raken.

Dat is de reden dat er zo veel aandacht wordt besteed aan Chevy’s 2019 vierde tijdperk Chevrolet Silverado. Nadat Ford verhuisde naar een volledig aluminium behuizing – met inbegrip van, twijfelachtig, de heap bed – en RAM heeft alle weelderig met zijn luchtvering gerund en superieur aan alles Tesla dashboard, de truck wereld is snel naar Chevy’s antwoord te zien.

Uiterlijk heeft het Chevy’s steeds krachtiger huisstijl van de Transformers omarmd, die begon met de nieuwe Camaro en is doorgedrongen in alle overblijfselen van het bereik vanaf dat punt. Voorbij zijn de vierkante achterwielcurves en de overvloed aan chroom op alles, verdrongen door schemerige roosters, kleinere, mooiere lichten en steeds onbetekenende, huidige lijnen. Het is nog steeds niet zo modern als de F-150, maar eerder dan zijn minder conventionele dan de RAM, zo uitvoerig zit het midden tussen de twee.

De uitbreiding van een pre-sprinter aangedreven Trail Boss-model naar de line-up geeft de Chevrolet Silverado extend geeft die nieuwe styling een andere plek van gemoedstoestand. In elk geval zijn er, in tegenstelling tot de Ford Raptor en de RAM Power Wagon, geen echte mechanische veranderingen aan de aandrijflijn en ophanging om het geleidelijk competent ruw terrein te maken.

Rijden in een Chevrolet Silverado

Het kantelen van de weegschaal op 450lb lichter dan de derde generatie truck vanwege een intensief lichtgewicht programma inclusief het gebruik van gemengde metalen – de motorkap en verschillende delen van het lichaam, ondanks het feit dat niet het hoogbedbed aluminium is – het vierde gen Silverado is snel een stuk rustiger, soepeler en voelt meer lenig dan de truck die het vervangt. Sterker nog, zelfs met een leeg lastbed voelde de test Trail Boss-truck zich rustig gedempt en zorgde hij voor onpartijdigheid. Dat is een belangrijke prestatie – en absoluut noodzakelijk wanneer zulke enorme aantallen van deze trucks zullen worden gebruikt als transport om niet te trekken.

De motoren – er zijn er drie bij verzending: een 305 pk / 285lbft 4.3-liter V6, een restvorm van de 355bhp / 383lbft 5.3-liter V8; een vernieuwde 5.3 met Dynamic Fuel Management (DFM) en een 420 pk / 460lbft 6.2-liter V8 met AFM. Een paar diesels (2.7L turbo vier en 3.0L V6 nat asp) en een gasgestookte turbo vier zullen later aan het assortiment worden toegevoegd. De basismotoren worden gekoppeld aan een standaard geprogrammeerde zesversnellingsbak, maar de door de DFM voorbereide modellen van 5,3 liter krijgen een auto met acht versnellingen en de 6.2-liter een 10-versnellingsbak.

Nogmaals, de gewichtsvermindering heeft een snel effect. Sterker nog, zelfs het basismodel ontsnapt sneller, geleidelijk netjes, heeft een beter overtreffende versnelling en dat terwijl het minder brandstof gebruikt. Tot vijf procent minder in de trucks met DFM-motor. Het houdt bovendien in dat de truck 14 procent meer laadvermogen kan vervoeren en vijf procent progressief door zijn trekhaak kan duwen.

Ruw terrein Een Z71-voorbereide Trail Boss-truck toonde zich meer dan voldoende uitgerust voor het doorkruisen van gevallen boomstronken, doorweekte kwaliteiten en diepe modderopeningen. Dus het zal je niet teleurstellen als het landschap wordt getest. Bovendien is er een echte schijnwerper om het slepen eenvoudiger te maken, door de uitbreiding van camera’s en programmering. Dus dat zou ook eenvoudiger moeten zijn.

Interieur van Chevrolet Silverado

Ongeacht de upgrade die een vergelijkbare fundamentele Chevrolet Silverado-outline behoudt, zijn er enkele aanzienlijke verbeteringen aangebracht om de geluidsruimte onder te brengen en te laden. Er is momenteel drie centimeter meer beenruimte achterin in de groepstaximodellen. Bovendien kunnen de bedden – met een discretionaire afstandsbediening die naar beneden wordt gebracht en uit de lucht wordt gehaald – 20 procent meer vracht vervoeren.

Hoe het ook zij, de algemene binnenstructuur van de taxi – ondanks dat deze nieuw is voor 2019 – voelt verbazingwekkend als het actieve model. Het plan kan een aanraking hebben ontwikkeld in het geval dat u ze naast elkaar plaatst. In elk geval is er weinig tot geen verbazing en vreugde die je krijgt als je voor het eerst op de bestuurdersstoel van de nieuwe F-150 of RAM stapt.

Dat zal prima zijn om klanten van Chevrolet Silverado te bestaan ​​die eenvoudigweg een superieure variant van de truck nodig hebben die ze hebben gekocht – hoogstwaarschijnlijk – een paar keer eerder. Hoe het ook zij, het zal waarschijnlijk niet de twintig- tot dertigjarigen aantrekken die op zoek zijn naar de nieuwste tech in hun utility-voertuig. Er is letterlijk niets mis mee, en er zit veel technologie in – wifi-hotspots en scherm delen inbegrepen – het heeft eenvoudigweg niet de controle intriges van zijn twee grootste rivalen.

In ieder geval heeft het de capaciteit om meer individuen te vervoeren. Met de voorste focale armleuning transformerend in zetelrugleuning voor een focale derde voorste reiziger, en de achterbank met ruimte voor drie meer, kon je zonder veel rek zes personen in de truck krijgen met al hun spullen in het bed. Noch de Ford, noch de RAM kunnen dat doen. Echter.
Het bezitten van

Het bezitten van Chevrolet Silverado

Dit is de plaats waar de nieuwe Chevrolet Silverado diep zou moeten scoren. Het heeft niet de snelle intriges van de Ford en de RAM erin, maar het zou een overdreven eenvoudige en belonende vrachtwagen moeten zijn om mee te leven. Als je de kans hebt dat je een middelgrote 5.3-liter AFM-truck koopt, betekent dit dat de gegarandeerde reserve voor brandstofreserve betekent dat je een beetje brandstof bespaart. Hoe het ook zij, dat is pas het begin van de voordelen.

Je zult het rijden meer waarderen – leeg of vol. Je zult ontdekken dat slepen minder veeleisend is. Je zult de manier waarderen waarop je in nog een persoon in de lodge kunt drukken wanneer dat nodig is, nog een paar dozen in het bed wanneer dat nodig is. Aanpassing zal op dit moment fundamenteel zijn omdat de motoren veel gelijkwaardig zijn aan eerder.

Dit zijn dingen die er echt toe doen, wat je echt nodig hebt, vanuit een vrachtwagen. Wat meer is, de Chevrolet Silverado vervoert.

Besluit
Laatste overwegingen en keuze van het bereik

Waarschijnlijk de meest legitieme, bescheiden vrachtwagen die je op dit moment kunt kopen. Niet de beste in elk kantoor, maar het meest onbetwistbare betrouwbaar.

Het heeft niet de directe intriges van de lodge van zijn twee belangrijkste rivalen en heeft, op papier, één echte frontlinie nodig. Ga in elk geval in op de specificatiebladen en de ware vaardigheden van de nieuwe Silverado en je ziet een truck die er niet om geeft om opzichtig en cool te zijn. Het is activiteit is – zoals het is betrouwbaar geweest – een van onvervalst, solide gewoon nut.

Deze vierde gen-truck breidt de sterke bekendheid van de Chevrolet Silverado uit en verbetert deze op manieren die waarschijnlijk niet zullen leiden tot fotozoekers, maar die de eigenaars en klanten wel zullen betoveren. Dat maakt het waarschijnlijk de meest legitieme, eenvoudige vrachtwagen die je op dit moment kunt kopen. Niet de beste in welke divisie dan ook, maar toch het meest betrouwbaar. Voor personen die standaard onwrikbare kwaliteit waarderen, is de Chevrolet Silverado een overwinnaar.

bron; https://denieuwsteautos.be/2019/03/05/c ... rado-2019/
mohssine
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 10 maart 2019, 16:39

Re: nieuwe Chevrolet Silverado 2019 beoordeling

Berichtdoor rene74monte » 10 maart 2019, 16:59

wie ben jij en wat is dit voor lulverhaal?
heb maar niet op het linkje geklikt , heb het vermoeden dat ik dan een virus te pakken heb
1974 monte carlo ( r.i.p.)
1969 kingswood estate ( r.i.p.)
1953 pontiac catalina (r.i.p.)
1984 amc eagle (r.i.p.)
1989 harley davidson
1979 yamaha xs650
1982 yamaha xs650
1984 yamaha xj600
1979 harley davidson shovelhead
Avatar gebruiker
rene74monte
 
Berichten: 2649
Geregistreerd: 21 feb 2008, 18:14
Woonplaats: vlagtwedde

Re: nieuwe Chevrolet Silverado 2019 beoordeling

Berichtdoor Gerry » 12 maart 2019, 06:43

Dat is wel erg beroerd vertaald door Google :?
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Avatar gebruiker
Gerry
 
Berichten: 1947
Geregistreerd: 10 dec 2010, 15:52
Woonplaats: Amsterdammertje ... Iedereen heeft een klok .. maar ik heb de tijd ...


Keer terug naar Nieuws

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron