Geen stroom meer

Car Electricity

Geen stroom meer

Berichtdoor martin62 » 11 sep 2019, 22:07

Hallo ik heb een vraag over mijn belair.Ik heb de startmotor vervangen .Omdat mijn accu op was heb ik hem met kabels gestart met mijn werkbus,hij starte gelijk.Later nieuwe accu in gezet maar als ik het contact om zet heb ik helemaal geen stroom niets brand er, geen licht niets ,kan iemand mij vertellen waar door het misschien komt en waar ik moet zoeken.Het gaat om een chevrolet belair uit 1971 v8.gr martin
martin62

Re: Geen stroom meer

Berichtdoor Gerry » 12 sep 2019, 09:21

Zit je massa goed ?
en verder kan er niet veel verkeerd aan,
vanaf je accu gaat de dikke draad naar je start motor .. daar komt op het kleine boutje (maat 8 ) het dichtst bij het blok het dunne draadje van je contactslot ,,

en vanaf de accu of de startmotor (dat is per model verschillend) gaat 1 draad van een mm of 3 dik naar binnen.. en die voorziet alles van stroom..
dus ff kijken of alles er op zit en anders meten waar het mis gaat, dat kunnen wij vanaf hier ook niet 123 zien.
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Gerry

Woonplaats: Amsterdammertje ... Iedereen heeft een klok .. maar ik heb de tijd ...

Re: Geen stroom meer

Berichtdoor martin62 » 12 sep 2019, 22:23

volgens mij zit alles op zijn plek,vindt het vreemd dat het allemaal werkte en in eens niets meer .Maar in ieder geval bedankt voor de tips ik ga alles nog maar na lopen.gr martin :?
martin62

Keer terug naar Auto Elektra