airco unit achter... loopt het hemeltje door ? suburban

Car Electricity

airco unit achter... loopt het hemeltje door ? suburban

Berichtdoor Brassknuckle » 17 dec 2011, 22:06

Nou zoals de titel het al zegt hehehhe loopt het hemeltje door onder de airco unit achter ?

heb vandaag dus het nieuwe contact lsot met haico in me sub gezet en ff een walk around me sub gedaan en achter een paar leuke dingen gekomen zoals bv dat ik een th700 bak heb etc

nu is het dus ook zo dat de airco aan de achterkant niet meer aangesloten zit, en moet in het algemeen de airco laten checken aangezien hij nou dus niks doet ....

hadden het er ook over om de heleboel eruit te trekken aangezien ik van een clean motor ruimte hou en dat spul dus niet ga gebruiken .....

maarja heb dus geen zin in een huge gat in me hemeltje aan de achterkant ... dus tja loopt hij door ofniet

wie weet het ? 8)
Ink needles rope's and chewing bubblegum
Afbeelding

Chevrolet Suburban 7,4 - 454
Brassknuckle

Berichtdoor tjade » 17 dec 2011, 23:24

Nee, het hemeltje loopt niet door. Je kan wel deze eruit halen en een nieuwe aftekenen op een plaat. Heb er zelf ook een heel nieuw hemeltje in gemaakt is veel werk maar lukt wel. Ja die Haico weet er wel wat van.
Die units zijn nog wel wat waard (zelfs in de US zijn ze duur) dus er netjes uithalen lijkt mij.
Bij Agatech hebben ze benzine tankjes die je er in kunt zetten als de aircoleidingen achter weg zijn misschien een optie.
tjade

Keer terug naar Auto Elektra