Elektrische ramen falen

Car Electricity

Elektrische ramen falen

Berichtdoor Champy » 10 jan 2012, 13:24

Van het weekend reed ik naar huis met mijn 78 Camaro LT, wilde het bijrijdersraam dicht doen, geen reactie. Deze ging nog wel naar beneden, en het raam aan de bestuurderskant reageerde gewoon wel nog. De dag daarna wilde ik er mee bezig gaan, echter ik starte, probeerde voor de gein het raam nogmaals, en deze ging gewoon dicht. Vreemd. Dit was zaterdag.
Vandaag, maandag, weer op weg met de wagen, probeerde het raam aan de bestuurderskant te openen, geen reactie. En het bijrijdersraam werkte wel prima. Nog vreemder. Zou de schakelaar op mn console gewoon versleten zijn? Het lijkt er op dat het raam nog wel naar boven wil gaan, kan dit echter niet testen omdat deze compleet gesloten is.
Iemand ideeen?
Champy

Berichtdoor vastre » 10 jan 2012, 13:43

Schakelaar even er uit halen en de kabels direct met elkaar verbinden, als de raam dan zonder problemen op en neer gaat dan is inderdaad de schakelaar verrot.

Als je een geluidje hoort dat de motor wel wil maar niet kan oid dan zou ik niet langer bij de schakelaar blijven neuzelen.
Kun je bij de raam bij? dat je de raam even meehelpt met omhoog gaan als je de schakelaar omzet
vastre

Keer terug naar Auto Elektra