standaard radio vervangen voor radio met mp3 speler

Car Electricity

standaard radio vervangen voor radio met mp3 speler

Berichtdoor timderuiter » 25 feb 2013, 17:07

Hallo,
Ik ben Tim, vandaag lid geworden van dit forum ( Zie "even voorstellen" )
zaterdag a.s. kan ik mijn onlangs gekochte Chevrolet Nubira 2.0 CTDI ophalen. Het is een wagen uit 2008.
In de auto zit een radio/cd speler, met aan het stuur bediening voor ( uit mijn hoofd ) harder/zachter volgende/vorige nummer. Ik kan er naast zitten want heb alleen nog maar een proefrit gemaakt in de auto.

Ik heb een vraag over vervanging van de radio/cd speler.
De auto heeft ruimte voor een 2 din speler, en ik zou dit dan ook graag willen, met mogelijkheid voor het afspelen van mp3 bestanden via danwel USB en/of SD kaart.

Mijn vraag is of ik zomaar iedere 2 din radio met mp3 ondersteuning in kan bouwen, zodat ik ook nog gebruik kan maken van de stuur bediening, of dat ik een bepaalde radio moet kopen van een bepaald merk enz.
Misschien heb ik wel verloop stekkers nodig enz ?

Wie heeft hier ervaring mee, en wil me advies geven via dit forum ?

Ik kan helaas nog geen foto's maken van de radio die er nu in zit, omdat ik zoals boven als staat de auto nog niet in mijn bezit heb.

alvast bedankt voor het meedenken !

Vriendelijke groet,

Tim de Ruiter
Heerhugowaard
:lol: 8)
timderuiter

Berichtdoor Collector » 25 feb 2013, 18:18

Je zit verkeerd
volgende keer eerst eens kijken waar dit forum over gaat en dan pas aanmelden, dit forum gaat over Chevrolet en niet over deawoo met een Chevrolet sticker erop.

Jij moet op dit forum wezen

KLIK !
1980 chevrolet Monte Carlo
305 cui V8 op LPG met een
TH200 3-traps Automaat
Collector

Fijn zo'n welkom !

Berichtdoor timderuiter » 25 feb 2013, 20:07

Collector schreef:Je zit verkeerd
volgende keer eerst eens kijken waar dit forum over gaat en dan pas aanmelden, dit forum gaat over Chevrolet en niet over deawoo met een Chevrolet sticker erop.

Jij moet op dit forum wezen

KLIK !

Fijn zulke mensen, over het algemeen kun je er van uit gaan dat mensen die zich bij een forum aanmelden dat doen om andere mensen te helpen, en met elkaar over iets gezamelijks te praten.
Dit forum heet Chevrolet forum, mijn auto IS een chevrolet, of jij dat nou leuk vind of niet. Beetje sneu om door te verwijzen naar een tupperware forum. Maar goed, als dat de toon op dit forum is ben ik snel weer weg hoor, zoek ik wel bij de profs. mijn vragen uit.
timderuiter

Berichtdoor camarojo » 25 feb 2013, 20:09

Succes :lol:
Chevrolet Camaro 76 350cui
camarojo

Berichtdoor Malle » 25 feb 2013, 20:14

nounou, sneu?

ja had idd ook eerst even fatsoenlijk kunnen lezen,nu krijg je deksel op neus, en terecht, hier weinig te zoeken lijkt mij maar blijf gerust hangen :)

zonee, tip: problemcar.nl

enfin, je daewoo is een daewoo met chevy logo, meer niet:

Wat betekent deze merkverandering voor de modellen? Dat is heel eenvoudig: voorgaande auto's met het Daewoo-merkteken worden nu verkocht met het kenmerkende “Bow-tie”-logo van Chevrolet. Dezelfde duurzame kwaliteit en waarde die eigen zijn aan alle Daewoo-modellen worden overgenomen en krijgen een wenselijke, nieuw logo - een Chevrolet-logo. Er zijn echter ook een paar meer wezenlijke veranderingen: de Chevrolet Matiz is een volledig nieuw model, dat een guitige uitstraling met stadsvriendelijkheid combineert
1964 Bel Air Wagon 5.4
Malle

Re: Fijn zo'n welkom !

Berichtdoor chevystan67 » 25 feb 2013, 22:44

timderuiter schreef:
mijn auto IS een chevrolet, .

WHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH

zo, ff op adem komen

WHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
chevystan67

Berichtdoor Jeroen » 26 feb 2013, 08:53

:lol: :lol: :lol:

Misschien toch het logo laten zoals het is, af en toe zo'n topic is wel humor :mrgreen:
Greetz,
Jeroen
Jeroen
Site Admin

triets

Berichtdoor timderuiter » 26 feb 2013, 10:29

Wat een triest forum is dit zeg....

Je kunt beter de naam van het forum veranderen in "Forum voor mensen die een Chevrolet hebben van voordat Daewoo het overnam en graag zeiken tegen andere mensen"
Of iemand er nou heel hard om moet lachen of niet, er blijft chevroletforum.nl bovenin de internetbalk staan, en mensen met een chevrolet denken dan logisch gewijs dat ze hier een normale vraag kunnen stellen, maar aangezien er hier alleen maar patsertjes op dit forum zitten die niet eens iemand een normaal antwoord kunnen geven is dat niet aan te raden.
Dan geeft er nog iemand commentaar dat er altijd iets met de radio is, over niet goed lezen gesproken.... er is NIETS mis met de radio, hij werkt perfect.
Ik vroeg alleen of het mogelijk is om hem te vervangen voor een mp3 radio, het liefst dubbel din, met behoud van stuurbediening.
Ik ga er maar van uit dat jullie het antwoord niet weten, anders had er wel iemand normaal antwoord gegeven.

Op dit forum gaat men respectloos om met andere mensen, en dat vind ik inderdaad echt sneu. Triest dat je zo moet reageren op een ander omdat je zelf blijkbaar iets te kort komt ?
timderuiter

Berichtdoor Malle » 26 feb 2013, 10:38

Je snapt hopellijk toch wel dat er een gigakloof zit tussen de mensen die de oude chevrolets als liefhebberij hebben en degene die denken ene chevrolet op de oprit te hebben staan ,nieuw spul, daewoo, matizm, nubira, etc, autos die 0,0 met de oorspronkelijke amerikaanse chevrolets te maken hebben, dan kan je antwoorden als hierboven verwachten, je bent niet de eerste die daarmee aan komt kakken hier en dat versterkt de reacties
1964 Bel Air Wagon 5.4
Malle

Berichtdoor tunas » 26 feb 2013, 10:39

:lol: :lol: Dat vind ik nu een goeie naam voor het forum, en wat kan je nu tekort komen met een ECHTE V8 oonder de motorkap in een ECHT Chevy!!!
gr. Wout
Is 't nie oud, vink 't niks!!
tunas

Berichtdoor Collector » 26 feb 2013, 11:16

Af en toe zo'n topic met zo'n deawoo eigenaar is echt wel humor, het geeft wel de gemiddelde hersenloosheid weer van dat soort gasten.
TH200 3-traps Automaat
Collector

Berichtdoor Robbie1604 » 26 feb 2013, 15:53

ahum...over goed lezen gesproken...."Forum voor mensen die een Chevrolet hebben van voordat Daewoo het overnam en graag zeiken tegen andere mensen"

Nee nou wordt tie helemaal mooi..... Daewoo dat Chevrolet heeft overgenomen....dus wij rijden allemaal in een Daewoo?
Big Burb 454......
Robbie1604

Berichtdoor Baklap » 26 feb 2013, 16:34

Staat toch ook echt, Forum over Amerikaanse Chevy's'' dus ja lezen blijft moeilijk.

En als je hier de humor niet van kan inzien dan is dat sneu het leven is al serieus genoeg om je door zo'n klein dingetje helemaal gestrest te worden.
Je had ook gewoon niet kunnen reageren.

Is het nou Tim of Timmy?

En zo'n 2 dins kan je er gewoon ingooien maar dan zal je stuurbediening niet meer werken.
Wel heb je ze met losse stuurbedieningsdraden die je dan zelf zal moeten aansluiten.
Niet zo moeilijk als je maar weet wat wat is.
73'' Camaro LT
Baklap

Re: triets

Berichtdoor peetboss » 26 feb 2013, 18:17

timderuiter schreef:Wat een triest forum is dit zeg....

Je kunt beter de naam van het forum veranderen in "Forum voor mensen die een Chevrolet hebben van voordat Daewoo het overnam en graag zeiken tegen andere mensen"
Of iemand er nou heel hard om moet lachen of niet, er blijft chevroletforum.nl bovenin de internetbalk staan, en mensen met een chevrolet denken dan logisch gewijs dat ze hier een normale vraag kunnen stellen, maar aangezien er hier alleen maar patsertjes op dit forum zitten die niet eens iemand een normaal antwoord kunnen geven is dat niet aan te raden.
Dan geeft er nog iemand commentaar dat er altijd iets met de radio is, over niet goed lezen gesproken.... er is NIETS mis met de radio, hij werkt perfect.
Ik vroeg alleen of het mogelijk is om hem te vervangen voor een mp3 radio, het liefst dubbel din, met behoud van stuurbediening.
Ik ga er maar van uit dat jullie het antwoord niet weten, anders had er wel iemand normaal antwoord gegeven.

Op dit forum gaat men respectloos om met andere mensen, en dat vind ik inderdaad echt sneu. Triest dat je zo moet reageren op een ander omdat je zelf blijkbaar iets te kort komt ?

welkom :?:

heb ik,, iets ,, gemist
liever gelast dan geleased
peetboss

Berichtdoor gmcjean » 26 feb 2013, 18:41

niet zoveel een bamiehok met radoi.
jean.
Als gezondheid te koop was,zou ik heel gezond zijn.
gmcjean

Re: triets

Berichtdoor camarojo » 26 feb 2013, 20:31

[quote="timderuiter"]

camarojo

Berichtdoor camarojo » 26 feb 2013, 20:32

Nou moet ie mij weer hebben? :mrgreen:
camarojo

Berichtdoor Collector » 26 feb 2013, 20:53

camarojo schreef:Nou moet ie mij weer hebben? :mrgreen:

Niet jou alleen hoor, maar al die Chevrolet rijders !! :D
TH200 3-traps Automaat
Collector

Re: Fijn zo'n welkom !

Berichtdoor kikkegek » 26 feb 2013, 20:54

timderuiter schreef:Dit forum heet Chevrolet forum, mijn auto IS een chevrolet, of jij dat nou leuk vind of niet.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

kikkegek

Berichtdoor chevy63 » 26 feb 2013, 21:23

je blijft lachen met die daewoo rijders :D
better to be judged by 12 than carried by 6!
chevy63

Berichtdoor Robbie1604 » 26 feb 2013, 22:36

Heren.......... ik heb slecht nieuws voor ierdeen....... komende maand moeten wij allen bij de Chevroletdealer onze Bow-tie's en GMC logo's inleveren....... het schijnt dat Daewoo het merk Chevrolet heeft overgenomen.....derhalve zullen alle logo's worden vervangen voor Daewoo logo's.... :shock:
Big Burb 454......
Robbie1604

Berichtdoor peetboss » 26 feb 2013, 23:34

Robbie1604 schreef:Heren.......... ik heb slecht nieuws voor ierdeen....... komende maand moeten wij allen bij de Chevroletdealer onze Bow-tie's en GMC logo's inleveren....... het schijnt dat Daewoo het merk Chevrolet heeft overgenomen.....derhalve zullen alle logo's worden vervangen voor Daewoo logo's.... :shock:

dacht het ff niet dan plak ik nog liever ford erop :shock:
peetboss

Berichtdoor Collector » 27 feb 2013, 08:58

peetboss schreef:
Robbie1604 schreef:Heren.......... ik heb slecht nieuws voor ierdeen....... komende maand moeten wij allen bij de Chevroletdealer onze Bow-tie's en GMC logo's inleveren....... het schijnt dat Daewoo het merk Chevrolet heeft overgenomen.....derhalve zullen alle logo's worden vervangen voor Daewoo logo's.... :shock:

Teering Peet jij moet nou wel heel veel gezopen hebben met zo'n uitspraak
TH200 3-traps Automaat
Collector

Berichtdoor peetboss » 27 feb 2013, 14:54

Collector schreef:
peetboss schreef:

Teering Peet jij moet nou wel heel veel gezopen hebben met zo'n uitspraak

hehe Jeroen zie jij al een DAEWOO logo op je MC neus :( :D
peetboss

Berichtdoor gmcjean » 27 feb 2013, 18:27

nee een citroen embleem,
jean.
gmcjean

Berichtdoor kikkegek » 27 feb 2013, 21:21

fak it!

alle Jaguars rijden toch ook niet met F#rd emblemen, hahahaha...

en nu is het geloof ik zelfs TATA geworden...

dusssss.......gewoon houwe zoals het is....einde discussie, hehehe 8)

Afbeelding
kikkegek

Berichtdoor Malle » 27 feb 2013, 21:37

Blijf het zeggen, voorportaal op foruim waarin iemand zich even aankondigd,kan mod lezen, is het bami, kun je dat meteen duidlijk maken en blijven dit soort oeverloze onzin topics achterwege, maakt het wel leuker maar scheelt ook een hoop geneuzel
1964 Bel Air Wagon 5.4
Malle

Berichtdoor gmcjean » 28 feb 2013, 12:42

maar vind je het wel leuk of niet,want je zegt twee tegenstrijdige dingen,whaaatt is het nouuuu?? :D
jean
gmcjean

Berichtdoor Malle » 28 feb 2013, 12:56

well, in dont giv a fuk :D
1964 Bel Air Wagon 5.4
Malle

Berichtdoor Baklap » 28 feb 2013, 16:29

Koptekst aanpassen?

Of niet, zo blijft het wel leuk.
73'' Camaro LT
Baklap

Keer terug naar Auto Elektra