Onderhoud

Usefull links

Onderhoud

Berichtdoor Nightscreen » 20 maart 2019, 16:54

Hoi,

Ik ben nieuw hier op dit forum en heb meteen een vraag.
Ik ben Nederlander maar woon in België. Onlangs heb ik een nieuwe Camaro gekocht, een 4 Cylinder Turbo. Ik ben er waanzinnig blij mee ondanks dat het "maar" een 4 cylinder is.
Nu mijn vraag: ik heb deze auto gekocht bij een Ford-dealer in Brussel. Voor de garantie moet ik echter mijn auto laten onderhouden bij een officiële Chevrolet dealer, heb ik begrepen van GM. De Ford dealer wil het ook doen, dat is geen probleem, maar voor de garantie moet ik bij een Chevrolet dealer zijn. Ik heb alles al afgezocht en ook GM al gebeld voor het adres van een dealer in Nederland omdat er in België geen dealer zit. Aangezien ik dicht bij de Nederlandse grens woon zou ik ook liever in Nederland gaan. Lang verhaal kort, is er ergens een officiële Chevrolet dealer (geen Opeldealer) in het noorden van België
of in de buurt van Breda, of is Henri en Herman in Amersfoort echt de meest dichtbijzijnde dealer?
Alvast bedankt!
Peter
Nightscreen

Re: Onderhoud

Berichtdoor Gerry » 20 maart 2019, 20:19

Misschien is pietersen in rotterdam wat..
die zit alleen in amerikanen, maar of hij dealer is weet ik ook niet .

https://www.pietersen.us/
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Gerry

Woonplaats: Amsterdammertje ... Iedereen heeft een klok .. maar ik heb de tijd ...

Berichtdoor Nightscreen » 20 maart 2019, 21:46

Hey Gerry,

Bedankt voor je reactie. Die had ik inderdaad ook al gebeld maar die zijn geen dealer zeiden ze.
Nightscreen

Berichtdoor Gerry » 21 maart 2019, 11:52

Nightscreen schreef:Hey Gerry,

Bedankt voor je reactie. Die had ik inderdaad ook al gebeld maar die zijn geen dealer zeiden ze.

Oh, ik denk dat het best moeilijk wordt.
USA cars in amsterdam heeft ook altijd wel 60/70 nieuwe dingen staan, maar dat is ook allemaal grijs import die zijn ook nergens dealer van..
dat is bij bijna al die zaken zo.
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Gerry

Woonplaats: Amsterdammertje ... Iedereen heeft een klok .. maar ik heb de tijd ...

Keer terug naar Handige links