Bluetooth?

Various (technical)

Bluetooth?

Berichtdoor JanDeHoefsmid » 28 apr 2020, 10:14

Hallo allemaal,
Sinds vorige week ben ik de gelukkige eigenaar van een Chevrolet Suburban LT van 2010. Fantastische auto met veel snufjes.
Nou heb ik al gezien dat de meeste leden van dit forum een klassieker of oldtimer bezitten, maar ik hoop toch dat iemand antwoord heeft op mijn vraag/vragen.
Volgens de boekjes zou ik mijn smartphone moeten kunnen koppelen aan de auto, maar tot nu toe niet gelukt. Er zit een knopje op het stuur waarmee ik dan verbinding zou kunnen maken via bluetooth met mijn telefoon.
Knopje moet je 2 seconden ingedrukt houden, maar het enige wat er gebeurt is dat de radio op "mute" gaat. Betekent dit dat dit snufje niet werkt in Nederland of is uitgeschakeld? Of is er iets anders aan de hand?
Dan nog een vraag...
De auto is zwart en ik zou hem een beetje willen "opleuken" met chroom onderdelen/striping oid. Wat is daarvoor het beste adres in Nederland?
JanDeHoefsmid

Re: Bluetooth?

Berichtdoor Gerry » 28 apr 2020, 10:27

Ik zou je met veel plezier willen helpen, maar ongeveer alles wat ik heb gehad de laatste 40 jaar was van rond 1970 en die hadden meestal nog een 8 track radio

Afbeelding :D
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
1 8 4 3 6 5 7 2

Afbeelding
Gerry

Woonplaats: Amsterdammertje ... Iedereen heeft een klok .. maar ik heb de tijd ...

Re: Bluetooth?

Berichtdoor JanDeHoefsmid » 28 apr 2020, 12:05

Die werkte wel altijd...
JanDeHoefsmid

Keer terug naar Diversen